Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

JoepCombi

Nieuw lid
Ik hoorde een dealer ook over een introductie pakket praten wat op hun demo komt maar hjet is echt alleen op de aller eersten besteld, dus misschien alleen op de demo'svan dealers? Ze konden weer niet een panoramadak op deze auto bestellen.
 

stuiv

Lid
Intropakket? Is dit een door jouw dealer zelf samengesteld pakket of is dit een pakket waar gewoon nog niemand iets vanaf weet? Ben erg benieuwd wat dat pakket moet kosten aangezien het wel het beste van alle optiepakketten combineerd wat mij betreft!

Ab Mulder heeft een Ambition Businessline staan met dit introductiepakket, prijs €1100,-
 

derf

Senior Member
Skoda liefhebber.Ik heb hem de laatste week van maart besteld . Het is een 1.4 ambiente bl zonder verdere opties
 

Greggy

Actief lid
Jemig, ergens half maart/april besteld. De order was pas geleden 'plotseling' definitief (in finale planning fabriek). Is deze week (24) gebouwd als het goed is. Aflevering verwacht in week 26.
 

tomdetester

Nieuw lid
Als het goed is krijg ik mijn combi over 2,5 weken t minus 17 days and counting

Een briljant zilveren oiii combi elegance business line met
Function pakket
 

Greggy

Actief lid
Jemig, ergens half maart/april besteld. De order was pas geleden 'plotseling' definitief (in finale planning fabriek). Is deze week (24) gebouwd als het goed is. Aflevering verwacht in week 26.


Afspraak voor aflevering gemaakt voor 28 juni... cool...
 

Greggy

Actief lid
Yup Corne, maar de dealer kon niet in het systeem zien of die nu gebouwd was. Zal wel los lopen.
Om even te variëren vanaf vrijdag een Sportage voor een week.
 

CDK

Forumguru
een Sportage, da's heel wat anders, ben heel benieuwd hoe en of je verschil ervaart in kwaliteit en/of afwerking, Kia heeft inmiddels net als Skoda jaren geleden al gedaan heeft, inmiddels ook de weg omhoog gevonden.

greetz Corné
 

rudolfi

Forumguru
Net bericht van de dealer dat de voorlopige productie datum op week 28 staat, vermeld er nog wel duidelijk bij dat dit indicatief is omdat skoda bezig is productieplekken te verzetten en extra te krijgen. Eerste indicatie was week 34 dus ik heb al weer 6 weken voordeel
 
Bovenaan Onderaan