Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Net bericht van de dealer dat de voorlopige productie datum op week 28 staat, vermeld er nog wel duidelijk bij dat dit indicatief is omdat skoda bezig is productieplekken te verzetten en extra te krijgen. Eerste indicatie was week 34 dus ik heb al weer 6 weken voordeel
Er is nog hoop..... Mijn leverdatum was de week van 9 juli en staat nu op eind september.... Hopelijk schuift dit nog naar voren, aangezien het nog een indicatie was.
 

rudolfi

Forumguru
Dit was de reactie die ik kreeg van de dealer incl. schreenshot van de bestelling in het Skoda online bestel systeem.

Planning is week 28, zie onderstaand. Zoals je weet zeer indicatief. Skoda is bezig met productieplekken te verzetten en extra te krijgen!
 

CoesDoes

Forumguru
Net bericht gehad van de dealer dat (mede als gevolg van de motorwijziging die ik 3 weken geleden heb doorgegeven) de verwachte leverdatum van wk34 naar wk40 is verschoven :( Kan ik niet lang van mij 18" Golus genieten aangezien ik vrij snel daarna op een wintersetje zal gaan rijden..
 

AdB

Senior Member
Ik heb mijn nieuwe Octavia Combi Elegance 2.0 TDI op 11 april besteld. Ik kreeg even later bericht van de dealer dat hij in week 25 (dus deze week!) zou worden gebouwd en in week 27 worden afgeleverd. Hoop wel dat dit gaat lukken want anders komt de vakantie in de knel (ik wou wel uiterlijk 10 juli weg..)
 
in de laatste week van maart besteld, een week geleden was de productieweek en ik kan volgende week m'n O3 combi ophalen! Verder geen bijzondere pakketten of opties, dus de levertijd is netjes binnen de perken gebleven.

Volgende week foto's!
 

Jarsiv

Senior Member
Ik heb mijn nieuwe Octavia Combi Elegance 2.0 TDI op 11 april besteld. Ik kreeg even later bericht van de dealer dat hij in week 25 (dus deze week!) zou worden gebouwd en in week 27 worden afgeleverd. Hoop wel dat dit gaat lukken want anders komt de vakantie in de knel (ik wou wel uiterlijk 10 juli weg..)
AdB lijkt op mijn bestelling, ik heb hem 13april besteld, en ga 21 juli op vakantie
 

Thorgal

Forumguru
Zojuist gehoord dat als alles volgens planning loopt, mijn combi zaterdag a.s. afgeleverd gaat worden.

:) :) :)


Dat is goed nieuws.
Welke velgen heb je besteld?
En foto's van een combi in de kleur platin grey zijn zeer welkom, daar moet ik het de komende maanden nog mee doen :)
 

AdB

Senior Member
Heb net bericht gehad van de dealer dat bij mij ook alles volgens planning verloopt. Gelukkig maar!
 

paulus474

Senior Member
Onze O3 combi vandaag bij de dealer binnengekomenmen.
Eind volgende week rijklaar...
Nog ff doorbijten...
 

MeneerB

Forumguru
Dat is goed nieuws.
Welke velgen heb je besteld?
En foto's van een combi in de kleur platin grey zijn zeer welkom, daar moet ik het de komende maanden nog mee doen :)

De velgen zijn de standaard 16" Velorums. Achteraf gezien had ik liever voor die €190 meerprijs de 17" Teron gehad. Maar die optie was alleen beschikbaar op de business line modellen dus dat ging niet door. De ander vond ik of te duur of niet mooi.
Het was te laat om dat nog op een slimme manier te kunnen wijzigen. (Plus dat ik gehoord heb dat de Teron's slecht leverbaar zijn en voor vertragingen kunnen zorgen)

Van de winter gaan er winterbanden op de velorums en als ik bij de vrouw een budget weet los te peuteren komen er van het voorjaar mooie 17" exemplaren op.

De foto's ga ik zaterdag z.s.m. hierop zetten.
Maar als jullie het niet erg vinden ga ik eerst even een flink stukje rijden. :cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan