Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Dennis Nijholt

Forumguru
@paulus dat wordt vergissen tijdens een meeting denk ik.....stap jij in de mijne en ik in de jouwe.. totdat ik die D probeer te vinden.....en jij het koppelingspedaal
 

dorstvlegel

Actief lid
ik heb net de bevestiging van de dealer gekregen. Wat ik begrepen heb is dat hij tot week 37 bestelbaar is. Anders schuiven ze hem maar naar voren
 

Thorgal

Forumguru
Ik hoop dat ze die nog kunnen leveren! (Aangezien wk37 waarschijnlijk de laatste week is waarin Platin Grey geproduceerd wordt..)
Net als dorsvlegel heb ik ook een platin grey die na week 37 geproduceerd gaat worden. Hij stond op week 40 in het systeem. Hoopte eerst ook dat hij uiterlijk week 37 klaar zou zijn maar .... Het blijft afwachten
 

CoesDoes

Forumguru
ik heb net de bevestiging van de dealer gekregen. Wat ik begrepen heb is dat hij tot week 37 bestelbaar is. Anders schuiven ze hem maar naar voren
Ik zou het voor de zekerheid bij de importeur na laten vragen... Ze hebben voor de productieplanning in de fabriek echt geen boodschap aan op welk moment een auto besteld is..

Net als dorsvlegel heb ik ook een platin grey die na week 37 geproduceerd gaat worden. Hij stond op week 40 in het systeem. Hoopte eerst ook dat hij uiterlijk week 37 klaar zou zijn maar .... Het blijft afwachten
Ik heb hier eerder gehoord dat na het Panoramadak nu ook het Dynamic pakket voor vertraging zorgt (mijn dealer gaf het niet specifiek als reden, maar ook ik heb wk40 te horen gekregen) Als het tegen zit krijg je het verzoek een andere kleur te kiezen...
 

Michiel OCIII

Nieuw lid
ophalen, de hoofdsteunen zijn er nu uit en liggen bij de schermen inbouwer, die verwachten ze dinsdag terug samen met de inbouwer die het verder bij de dealer afmaakt (draden door de stoel en alles netjes wegwerken enz enz, geen idee wat ze nog meer doen). Een week later komt het leer erin...

Dus ja het verstandigst is eigenlijk om hem daarna op te halen...maar ja ben ik zo verstandig en misschien denk ik wel....nou ik wil volgend weekend er ff mee rijden...en lever hem dan wel weer een paar dagen in om het leer in te laten bouwen.

Kun je mij vertellen hoe de voorste hoofdsteunen eruit genomen kunnen worden. Heb de auto vanmiddag opgehaald maar krijg ze er niet uit
 

Dennis Nijholt

Forumguru
Kun je mij vertellen hoe de voorste hoofdsteunen eruit genomen kunnen worden. Heb de auto vanmiddag opgehaald maar krijg ze er niet uit

Dat hoorde ik ook van de dealer dat het een ongelofelijke klus was om die dingen eruit te krijgen, ik heb niet gevraagd hoe ze het dan gedaan hebben, maar kan allicht vragen. En nu je je auto hebt......heb je ook leuke lieve mooie fotootjes van je mooie combi :)
 

MeneerB

Forumguru
Yes..... :tegek: ik heb hem,

De combi heb ik heden, deze ochtend, opgehaald.
Rijdt als een zonnetje.

Ik had als optie het telefoonpakket meebesteld. (als extra bij de radio Bolero)
Dan krijg je bluetooth en het 3 spaaks stuur.
Tot mijn (toch wel zeer grote) vreugde zitten hier ook de schakelflippers op. :D

De 1e indruk bij het rijden: Bij drempels hoor ik toch wat harde "klonk" geluiden vanuit het onderstel.
Maar verder top. Ga nu spelen met alle opties en kilometers maken.
 

Bijlagen

  • DSC_0024 - kopie.jpg
    DSC_0024 - kopie.jpg
    393,9 KB · Weergaven: 171
  • DSC_0028 - kopie.jpg
    DSC_0028 - kopie.jpg
    360,8 KB · Weergaven: 165

AdB

Senior Member
Hmmm...ik heb ook de Bolero besteld en het telefoonpakket. Fijn dat daar het 3 spaaks stuur bijhoort. Dat vind ik mooier dan het vierspaaks stuur. Maar het kan ook te maken hebben met het feit dat je DSG hebt???
 

MeneerB

Forumguru
Hmmm...ik heb ook de Bolero besteld en het telefoonpakket. Fijn dat daar het 3 spaaks stuur bijhoort. Dat vind ik mooier dan het vierspaaks stuur. Maar het kan ook te maken hebben met het feit dat je DSG hebt???

Het bij het telefoonpakket in de optielijst van maart hoorde het 3 spaaks stuur. Over de schakelflippers werd niet gerept. Die horen natuurlijk bij de DSG en is blijkbaar standaard. In de recente prijs/optie lijsten zijn die flippers optie.
 

AdB

Senior Member
Heb het even gecheckt in de folder: het telefoonpakket i.c.m. de boleroradio = multifunctioneel 3-spaaks stuurwiel (al of niet met schakelflippers vanwege DSG) :yeehaa:
 

Thorgal

Forumguru
Gefeliciteerd meneerb, veel plezier!
Ik hoop dat die kleur nog niet op is als ze de mijne gaan maken.
Ben wel benieuwd naar de oorzaak van de "klonk" geluiden, hou ons svp op de hoogte
 
Bovenaan Onderaan