Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Jarsiv

Senior Member
Yes..... :tegek: ik heb hem,

De combi heb ik heden, deze ochtend, opgehaald.
Rijdt als een zonnetje.

Ik had als optie het telefoonpakket meebesteld. (als extra bij de radio Bolero)
Dan krijg je bluetooth en het 3 spaaks stuur.
Tot mijn (toch wel zeer grote) vreugde zitten hier ook de schakelflippers op. :D

De 1e indruk bij het rijden: Bij drempels hoor ik toch wat harde "klonk" geluiden vanuit het onderstel.
Maar verder top. Ga nu spelen met alle opties en kilometers maken.
Nice, maar bolero heeft toch nie zon groot scherm ?
 

Edwin1969

Actief lid
Als ik de bestelde combi`s zo bekijk, is de kleur Platin Grey best populair (ook bij mij).

Ben dan ook best verbaasd dat die kleur eruit gaat, of komt er een kleur voor in de plaats die daar sterk op lijkt ?

Hoop echt dat ook ik deze kleur nog krijg, gezien alle vertragingen.
 

Dennis Nijholt

Forumguru
klopt edwin1969 , na een paar zwarte en witte auto's te hebben gehad (de Citigo is ook wit) wilde ik toch weer een kleur hebben waar je het vuil wat minder op ziet.
 

Michiel OCIII

Nieuw lid
Zo ff gesleuteld vandaag. De hoofdsteuen kunnen eruit door een knopje een per pin in te drukken. Trek de bekleding tpv het rozet iets naar beneden en zie daar een pin welke je ca 3 mm in kunt drukken.

Bekabeling door de bekleding weg gewerkt naar beneden. Nu nog een mooi plekje vinden vanuit de middenconsole naar de 12v aansluiting.
 

Michiel OCIII

Nieuw lid
Hij staat wel wat hoog achter ondanks de belading van 100kg in de kofferbak maar hier zullen de extra veren hun deel wel aan bijdragen. Verder bevalt hij super.
 

MothMan

Actief lid
Ligt het aan mij, of worden er nog enkel Platin Gray OCIII's geleverd? Ik heb zelf de Cappuccino Beige EBL combi DSG-7 besteld (eerste week mei) maar dealer weet nog niet eens een productiedatum...

Als ik het forum zo eens bekijk, begrijp ik dat ná productie het zeker nog 3 wk duurt alvorens de auto bij dealer geleverd wordt. Mijn auto moet dan nog naar de leerboer voor lederen bekleding. Ik word suf van dat wachten.

Iemand uberhaubt al een OCIII combi in cappuccino Beige gezien/op de foto gezet?
 
Bovenaan Onderaan