Stage 1: APR of JD?

vleier

Forumguru
Service is 1 van de meest belangrijke dingen bij iedere firma. Zolang je een klant hebt moet je opletten wat je doet. En gaat het fout dan moet je het netjes oplossen zonder al te veel hinder voor de klant.
 

bartvw

Forumguru
@ertromp Als ik het goed begrijp is het bedrijf verhuisd naar Kleve.
En is in Emmerich een tuning point geworden dit begrijp ik uit een facebook op hun site van 2 oktober.

Grt Bart
 

Schippersss

Forumguru
Verwacht weinig mail. Heb toendertijd is gemaild over turbo's en upgraden enz. Een mail terug moet ik nog ontvangen. Jammer, mooi bedrijf, maar is een grote waar mails en persoonlijk contact niet zo hoog in het vaandel heeft. Het is geen jd waarbij je binnen een aantal uur een uitgebreiden mail terug ontvangt.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja dat is iets dat overeenkomt met mijn ervaringen. Helaas zien sommige bedrijven het belang er niet van in om alert op mails te reageren. Gevolg is dat wanneer een ander bedrijf dat dan wel doet, je daar heen gaat. Gewoon ontzettend dom (gebrek aan) beleid
 
Wij zijn als nederlandse consument ook wel erg verwend geraakt door bedrijven die dezelfde dag nog verzenden of reageren op mail binnen 2 uur.

Bij bedrijven als Bol.com en Coolblue zitten er speciaal mensen om op mail te reageren, bij de meeste kleine bedrijven moet beantwoorden van mail tussen het werk door en daarom kan het wel is een dag duren..

Ontopic: ben benieuwd waar je het uiteindelijk laat doen en wat je ervaringen zijn.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Dat het wel eens een dag kan duren is begrijpelijk en ook geen probleem. Punt is dat je in veel gevallen helemaal nooit een antwoord meer krijgt
 

Fmoon

Forumguru
Ik heb ook geen mail gehad. Heb wel even gebelt, alleen kan ik totaal geen duits en de mensen daar geen Engels :D.

Neig dan snel naar JD over te schakelen, echter heb ik van de week een kennis die goed Duits kan, waag ik een nieuwe poging.
 

B.Stuurder

Forumguru
Totaal geen Engels? Ondanks dat het een Duits bedrijf is, moet men bij een beetje professioneel bedrijf toch wel Engels spreken zeker? Toch maar JD, TVS, VAGtechniek of Hartog dan.....
 

Kempes

Forumguru
Kijk, daar was ik al bang voor...het te verwachte taalprobleem. Duits is voor mij geen probleem, maar voor veel Nederlanders natuurlijk wel...

Toch verwacht je van een bedrijf dat in deze tak zit wel dat ze Engels kunnen..
 

Fmoon

Forumguru
Zal nog eens een poging wagen, wellicht net de verkeerde persoon aan de lijn, die overigens weinig moeite wilde doen om wel een engels sprekend persoon aan de lijn tr geven.

Cursus Duits wellicht een optie voor de toekomst :-p
 

vleier

Forumguru
Ik woon op de grens met duitsland en nu moet ik zeggen dat ik me er wel in kan redden. Maar merk ook dat duitsers niet echt moeite gaan doen om engels te gaan praten.
Zelfde geld voor fransen. Als ze wat van jou moeten dan kunnen ze het. Maar moet jij wat hebben en ze hebben hun kop er niet naar staan dan kun j3 het wel vergeten
 

leon-cupra

Forumguru
Duitsers, ppfff, even slecht of zelfs nog erger dan Fransen. Hebben op het werk een redelijke grote webshop voor gasveren en sinds een jaar werken we ook op Duitsland. Ontvangen nu redelijk wat telefoontjes van duitse klanten: 1% vraagt of het in het Duits kan, de andere 99% ratelt gewoon verder in het duits. (En voor het minste bellen ze)
 
Bovenaan Onderaan