Stage 1: APR of JD?

Spierings

Forumguru
Het is eerlijk gezegt even op een laag pitje gezet wegens ziekte (niks ergs). Maar heb ook niks meer vernomen. TVS groupbuy? Ik ga eens kijken. En anders wellicht JD of even zelf nog actie ondernemen richting APR, want dat blijft intressant.
Snap niet waarom APR nog interessant is, ze laten gewoon niks weten...

Zou zelf niks met een bedrijf te maken willen hebben welke niet of nauwelijks iets van zich laten horen... Wat als er iets niet naar wens is of als er een probleem is....
 

abelsj

Forumguru
Apec Belgium in Deinze is blijkbaar ook APR dealer. Stage1 voor een TSI kost volgens hun website 600 euro.
 

B.Stuurder

Forumguru
Ik spreek zowel Spaans (een beetje) en Engels (zeer behoorlijk), maar kon me daar toch echt niet mee redden toen ik in China woonde (heb daar een jaar gewoond voor mn eerste baan).
Tevens in diverse Spaans talige landen geweest waar het maar goed was dat ik ook Spaans een beetje beheers, want zowel met Engels als Chiness had ik me daar niet kunnen redden. Durf ook te wedden dat er zeer vele Engels talige zijn waarbij je niet met Spaans en Chinees aan hoeft te komen.

Je opmerking klopt dus niet helemaal ;)

Lijkt me dat je in China geen Spaans gaat spreken maar Mandarijn. En het is niet mijn opmerking, maar een voorspelling van iemand anders over de toekomst over 100 tot 200 jaar, dus niet nu. Nu gaat dat inderdaad niet werken.
Het ging erom dat over 100 tot 200 jaar alle andere talen in onbruik geraakt zullen zijn en dat er drie overblijven. Spreek er twee van en je kunt je redden over de hele wereld.
Maar dat gaan wij niet meer meemaken.
 

Fmoon

Forumguru
Snap niet waarom APR nog interessant is, ze laten gewoon niks weten...

Zou zelf niks met een bedrijf te maken willen hebben welke niet of nauwelijks iets van zich laten horen... Wat als er iets niet naar wens is of als er een probleem is....

Heb je volledig gelijk in.
 

Fmoon

Forumguru
Apec Belgium in Deinze is blijkbaar ook APR dealer. Stage1 voor een TSI kost volgens hun website 600 euro.

In Nederland zit er ook zo een punt, deze is naar mijn idee een zaak waar ik liever niet kom. Apec staat wel goed aangeschreven meen ik? De actie icm TVS mini meet gaat het wel worden, ook intressant icm de DSG bak.
 

CDK

Forumguru
ik heb begrepen dat APR NRW recent verhuist is en een ander mailadres heeft, het doorzetten van de mail van het oude naar het nieuwe adres gaat alles behalve vlekkeloos. Het juiste adres is info@goapr-nrw.de ze streven naar antwoord geven binnen 2 werkdagen. Dit ter info voordegenen die er iets mee willen doen. Heb even m'n contacten aangeschreven ;)
 

Fmoon

Forumguru
Inmiddels inderdaad goed contact gehad :-) werd vanmorgen teruggebeld door een goed sprekende Engelstalige Duitser.


Thanks voor de melding @Corné de Kluijver trouwens. Kunnen meerdere eventueel de overweging nemen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Schippersss

Forumguru
Netjes dat de e-mails nu wel beantwoord worden. Ze hebben het email beantwoord beleid dus aangepast.

Hoe was veder het gesprek? Ga je apr nog overwegen?
 

Fmoon

Forumguru
Ja overweeg het zeker. Heb wat vragen gesteld die hij deze week nog zou beantwoorden. Zoals de App en aftersales zeg maar. Hij vroeg mij deze even op de mail te zetten.

Moet wel even een wintersetje scoren :-p
 
Bovenaan Onderaan