Stage 1: APR of JD?

sandurtjuh

Forumguru
Zeer benieuwd wat jij met je vRS aan resultaten haalt bij JD (of toch APR? :yeehaa:) en hoe je de totale beleving ervaart (ook met rijden e.d.).
 

vleier

Forumguru
Daar ben jij stellig in.... ;)
Ik ken 2 gevallen, maar is van hoor en niet van wederhoor :)

Maar denk dat elk willekeurig bedrijf wel eens een ontevreden klant heeft. :jaja:

Het gaat er om hoe je het daarna weet op te lossen.

kijk hij snapt het. Bij ieder bedrijf is er wel eens een probleem. De afhandeling van het probleem is juist het punt waardoor klanten blijven terug komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

sandurtjuh

Forumguru
kijk hij snapt het. Bij ieder bedrijf is er wel eens een probleem. De afhandeling van het probleem is juist het punt waardoor klanten blijven terug komen.
Toevallig gisteren met iemand over gehad die net een nieuw bedrijf heeft geopend en dit kwam exact zo ter sprake.
 

vleier

Forumguru
Toevallig gisteren met iemand over gehad die net een nieuw bedrijf heeft geopend en dit kwam exact zo ter sprake.

Het is ook zo. Bij ons op het werk ook net zo. Hebben bij 1 klant echt een grote order verkloot. Hebben de eer aan onszelf gehouden en het opgelost op onze kosten. Nu is het een van onze grootste klanten. Het moet alleen niet zo zijn dat ze gelijk gaan dreigen met een advocaat een een rechtzaak want dan krijgen ze niet veel voor elkaar.
 

Kempes

Forumguru
Tijdens het chippen van de mijne hadden ze bij JD een Audi TT in de brug hangen om de uitlaat te vervangen.

Toen die TT klaar was en de eigenaar een testritje ging doen kwam hij terug met de melding dat de ophanging aan de voorkant kraakte....

Wat was er aan de hand? Wagen was behoorlijk verlaagd, als je hem in een brug hangt dan kunnen de toplagers een opneuker of net iets een andere stand krijgen. In dit geval was er misschien 1tje overleden.

JD kan hier weinig aan doen, jah een andere brug toepassen?... maar de eigenaar was not amused...

Shit happens
 

Fmoon

Forumguru
Haha.. ik heb meeatal wel het geluk dat er wat misgaat, dat houd me tegen tot nu toe :-p roep ik niet weer een probleem op? (Niet persoonlijk tot een bedrijf gericht natuurlijk).

Daarintegen, een stage 1 is inmiddels toch als je tv aandrukken.
 

vleier

Forumguru
Tijdens het chippen van de mijne hadden ze bij JD een Audi TT in de brug hangen om de uitlaat te vervangen.

Toen die TT klaar was en de eigenaar een testritje ging doen kwam hij terug met de melding dat de ophanging aan de voorkant kraakte....

Wat was er aan de hand? Wagen was behoorlijk verlaagd, als je hem in een brug hangt dan kunnen de toplagers een opneuker of net iets een andere stand krijgen. In dit geval was er misschien 1tje overleden.

JD kan hier weinig aan doen, jah een andere brug toepassen?... maar de eigenaar was not amused...

Shit happens

Moet je eens kijken naar een filmpje van The humble Mechanic op youtube.
Die legt uit wat er allemaal fout kan gaan aan optisch gemodificeerde autos. Vooral wanneer ze verlaagt zijn tot de max. De vering word harder wat ook weer grotere slijtage kan laten voorkomen bij alle ophangingspunten.
 

vleier

Forumguru
Haha.. ik heb meeatal wel het geluk dat er wat misgaat, dat houd me tegen tot nu toe :-p roep ik niet weer een probleem op? (Niet persoonlijk tot een bedrijf gericht natuurlijk).

Daarintegen, een stage 1 is inmiddels toch als je tv aandrukken.

Ik ken het. Bij mij gaat er ook altijd wel wat fout.
 

Schippersss

Forumguru
Daar ben jij stellig in.... ;)
Ik ken 2 gevallen, maar is van hoor en niet van wederhoor :)

Maar denk dat elk willekeurig bedrijf wel eens een ontevreden klant heeft. :jaja:

Het gaat er om hoe je het daarna weet op te lossen.
Dus uiteindelijk geen teleurstelling. Das waar het om gaat. ;)

Tuurlijk zal er best wel wat dingetjes zijn geweest, maar hoe een bedrijf dat oppakt, daar gaat het om.
 
Bovenaan Onderaan