Stage 1: APR of JD?

CDK

Forumguru
Beide zijn goede partijen, het is maar net wat je wil.
Ik sluit me bij @ertromp aan. Als je voor APR gaat dan inderdaad naar APR NRW gaan in Emmerich.
 

Fmoon

Forumguru
Er zit ook in Nederland een punt, maar zou zeker wel even een ritje maken naar een veel gebruikte wat word vermeld op de duitse sites (emmerich meld u) . Zie ook op Facebook profielen met de O3 RS icm APR.

Qua naam natuurlijk wel fraai, maar zal een JD onder doen.

Ja ja lastige keuze :-p
 

Fmoon

Forumguru
Oh, ritje van niks zie ik :-)

Ik voel nu toch een APR voorkeur. Zie ook een Facebook pagina van een O3 RS icm APR
 

CDK

Forumguru
Er zit ook in Nederland een punt, maar zou zeker wel even een ritje maken naar een veel gebruikte wat word vermeld op de duitse sites (emmerich meld u) . Zie ook op Facebook profielen met de O3 RS icm APR.

Qua naam natuurlijk wel fraai, maar zal een JD onder doen.

Ja ja lastige keuze :-p

Keuze tussen dat punt in NL en JD dan zou ik voor JD gaan.
Als je voor APR gaat, dan lekker naar APR NRW in Emmerich :jaja:
 

Noord26

Forumguru
Het is om het even. Je moet kiezen tussen 2 toppers. Als je €200,- in de broekzak kan houden is de keuze snel gemaakt?
 

ertromp

Forumguru
Je zou goed moeten vragen wat je krijgt voor die tuning want APR biedt ook mogelijkheden om met een dongle en tablet te kunnen switchen tussen originele software en de aangepaste software zelfs voor verschillende octaan gehalten. Is dat incl. bij die prijs van €799,-? Dat zou natuurlijk mooi zijn mocht je problemen krijgen met de auto dan kun je altijd origineel software terug zetten. Tja dan is die €200,- helemaal geen verschil meer
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Fmoon

Forumguru
Bedankt voor de tip. Lijkt me een handige optie. En als het er niet bij zit is het wellicht wel te verkrijgen. Dat is namelijk wel een dingetje.. geven dealers wel eens een update?
 

ertromp

Forumguru
Bedankt voor de tip. Lijkt me een handige optie. En als het er niet bij zit is het wellicht wel te verkrijgen. Dat is namelijk wel een dingetje.. geven dealers wel eens een update?
Een dealer zal nagenoeg nooit een update doen van de motorsoftware
 

Spierings

Forumguru
Een dealer zal nagenoeg nooit een update doen van de motorsoftware
Er zijn momenteel erg veel vag auto's welke zo'n update nodig hebben;)

Daarnaast kan het ook zo zijn dat er voor bepaalde problemen / storingen / terugroepacties een update uitgevoerd moet worden....

Komt vaker voor dan je denkt...
 

ertromp

Forumguru
Er zijn momenteel erg veel vag auto's welke zo'n update nodig hebben;)

Daarnaast kan het ook zo zijn dat er voor bepaalde problemen / storingen / terugroepacties een update uitgevoerd moet worden....

Komt vaker voor dan je denkt...
Maar als je een 2016/2017 RS hebt verwacht ik niet dat je al motorsoftware updates krijgt.
Ik zie het heel weinig bij de Skoda dealer uitgevoerd worden behoudens die sjoemelsoftware natuurlijk op TDI's. Ik heb de TSI's voor ogen.
 
Bovenaan Onderaan