Stage 1: APR of JD?

Fmoon

Forumguru
Alles is wel goed. JD staat hoog aangeschreven APR is duurder Fastech is echt letterlijk om de hoek en mijn monteur heeft zijn volvo er ook laten chippen. En TVS is ook een mogelijkheid

Bedoelde meer, hoe meer zielen hoe meer vreugde :-)
 

ertromp

Forumguru
Ik heb gevraagd of ik een zaterdag ochtend of middag kan komen in november wanneer ze een O3 RS onder handen nemen. Ik ben reuze benieuwd of en wanneer ik antwoord krijg aankomende week
Keep you posted.
 

Cordoba

Forumguru
Alles is wel goed. JD staat hoog aangeschreven APR is duurder Fastech is echt letterlijk om de hoek en mijn monteur heeft zijn volvo er ook laten chippen. En TVS is ook een mogelijkheid

Volvo is een compleet andere auto: een bedrijf dat een Volvo goed weet te tunen, hoeft dit nog niet te kunnen met een auto uit de Vag-stal en omgekeerd.

@Fmoon Aanpassing van DSG kunnen JD in Lochem, TVS/DSG-dokter in Varsseveld en Vagtechniek in Nuenen in elk geval ook. ABT had 10 jaar terug een goede naam, maar sinds ze voor Pon de Seat Leon Limited Edition 310 hebben gedaan (100 genummerde auto's die volgens specs 310 pk hadden moeten leveren) is de goede naam van ABT wel flink beschadigd.
 

Fmoon

Forumguru
Mocht de wachtlijst nou erg lang zijn en je kan al een keer daar kijken, dan kom ik ook mee :-) indien ik al niet aan de beurt ben geweest natuurlijk.
 

Fmoon

Forumguru
Staat 211pk hea? En oudere modellen zoals golf 6.

Maar de prijs klopt wel, heb het nagevraagd bij de nederlandse dealer van APR.
 

bartvw

Forumguru
De recente RS heeft 220 pk die staat er volgens mij niet bij.
Op de facebook site van APR in Duitsland.

Grt Bart
 

oco1979

Forumguru
Denk dat JD APR produkten gebruikt ? (niet de software maar de hardware) of ben ik mis ?
Al wel bij andere tuners gezien.
Als je al zelf je produkten maakt APR,dan ben je al geen kleine garnaal meer.
Al vrees ik dat je bij APR voor stage 1 misschien eerder de zoveelste in de rij zal zijn,massa produktie.
Kan daar mis in zijn.
Jd eerder persoonlijker service.

Hoe dan ook,beiden hebben een zéér goeie reputatie.
 

LT83

Forumguru
Klopt. Maar deze doet echt alle autos. Van mercedes tot opel. De kracht toename is iets lager dan bij JD. Maar de persoon die daar werkt heeft eerder bij JD gewerkt dus dat komt dan wel goed

Ik ken meerdere slechte ervaringen met Fasttech, en niet van horen zeggen maar uit eerste hand. Daarnaast vind ik Marco niet zon fijne zakenman, maar dat kan persoonlijk zijn uiteraard. Kortom mijn advies, Fasttech overslaan.
Een kijkje in de keuken bij APR lijkt mij altijd leuk overigens!!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

vleier

Forumguru
Ik ken meerdere slechte ervaringen met Fasttech, en niet van horen zeggen maar uit eerste hand. Daarnaast vind ik Marco niet zon fijne zakenman, maar dat kan persoonlijk zijn uiteraard. Kortom mijn advies, Fasttech overslaan.
Een kijkje in de keuken bij APR lijkt mij altijd leuk overigens!!

Ik kan je ook wel garanderen dat APR ook wel beter zal zijn.

Marco is is naar mijn mening ook geen lekkere vent. Maar nu moet je tegen hem ook wel durven te praten. Als hij overhand heeft dan pakt hij dat ook. Nu heb ik het alleen van horen zeggen dus ik kan het ook fout hebben hoor
 

LT83

Forumguru
Had in dit geval weinig met overhand, maar meer met oprecht zijn en service te maken, maar goed.
Ik heb hem weleens ontmoet en mijn auto is daar ook weleens op de bank (gratis) geweest ;)
 

B.Stuurder

Forumguru
Het gevoel dat je er bij hebt is een belangrijk onderdeel van de tevredenheid bij een dienst of product.
Dan de kwaliteit en daarna pas de prijs
 

vleier

Forumguru
ja zijn service laat wel wat te wensen over ja. Ben er zelf nooit geweest dus ik moet het hebben van andere mensen.
 
Bovenaan Onderaan