Stage 1: APR of JD?

ertromp

Forumguru
TS geeft toch duidelijk aan in #1 dat hij al in een stadium is dat de keuze tussen de tunerts JD of APR zal zijn. Ik ben benieuwd voor welke de doorslag zal zijn
 

Fmoon

Forumguru
Ja dat word wel moeilijk hoor haha.

Heb bij APR een goed gevoel, hebben al mooie projecten gedaan, ook met een Octavia, en nu leuk geprijsd.

JD engineering word ook erg geprezen, wat wellicht weer handig is dat als er problemen zouden zijn e.d dan zijn ze wel laagdrempelig te bereiken.
 

Fmoon

Forumguru
Aan de genoemde prijs te zien ga je voor de standaard chip. Uit interesse, waarom is vagtechiek geen optie?

Ik twijfel zelf tussen jd en vagtechniek namelijk

Heb daar eerlijk gezegt niet naar gekeken, zal dat eens doen. JD lees ik al vaker over, en APR kwam toevallig voorbij op Facebook en trok erg mijn intresse.
 

ertromp

Forumguru
Ik heb contact opgenomen per email met APR om eens keer een zaterdag ochtend of middag te kijken daar in Emmerich. Ben benieuwd naar die toko van APR en wil wel een zien wat ze allemaal doen. Eens kijken of dat kan en de foto's volgen :D dan. En natuurlijk recensies over de Kaffee und Kuchen

JD en VAGtechniek en TVS inmiddels al (meerdere keren) gezien
 

CDK

Forumguru
Denk dat je de eerste zou zijn van dit forum die naar APR zou gaan, dus in dat opzicht ben je dan uniek. Ik vind het wel cool dat je dit overweegt eerlijk gezegd. :thumbsup: APR is echt een heel grote en goede speler dus als het bedrag wat ze vragen voor jou acceptabel is dan zou ik het wel weten. Wel zou ik voor de chip op maat gaan met een vermogensrapport er bij, dan kan je niet alleen beleven, maar ook zien wat er verandert is :jaja:
 

Fmoon

Forumguru
Goede toevoeging. Ik ga vanavond eens een mailtje naar ze dichten en zal even vragen wat er allemaal mogelijk is, wellicht ook een DSG aanpassing. Het bedrag speelt niet echt een hele grote rol, als het maar goed gebeurd en goed is.
 

vleier

Forumguru
Wat je ook doet. Maak er een mooi verslag van. Wil ook nog een keer wat doen met de auto en het is wel makkelijk als je meer leest over ervaringe
 

vleier

Forumguru
Meteen in combinatie met een kuurtje voor mijn auto dan maar? Ben een leek op dit gebied.

Denk dat als @ertromp zon dag kan regelen er ook wel meer mensen mee gaan. En als het dan allemaal voor de juiste prijs is dan laten sommige ook wel wat aanpassen aan hun auto
 
Bovenaan Onderaan