Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Dadara, weet ik ,maar kon zijn dat je de meesturende had gemonteerd toch??, het ziet er in ieder geval mooi uit, heel erg uniek..
Wat was je kwijt voor de lampen inclusief de mistlampen
@Reflecs
Ik denk dat dit bij een lichte gekleurde Scout, in de kleuren beige, grijs of wit , ook wel erg mooi staat.
Ik heb geen idee of ze ook leverbaar zijn met meesturende koplampen. Wellicht is er dan meer elektronica voor nodig om het aan te sturen.
Kosten : Mistlamp € 62,30 bruto exclusief BTW per stuk, koplamp € 154,65 bruto exclusief BTW per stuk. Montage heb ik zelf gedaan.
Inmiddels ook de ORIGINELE Skoda zwarte koplampen gevonden, weliswaar van de Chinese tak: 5JD 911 015 B =Links,
zelfde nr. met 016 op het eind is Rechts.
Je kunt bij PON een compleet sportpakket bestellen. Dan krijg je 17'' zwarte velgen. Zwarte koplampen en mistlampen. En ook nog van die lijsten op de wielkasten. Weet niet of dat wel mooi is. Beetje het idee wat de Yeti Expedition ook heeft. En volgens mij nog een paar dingen.
Ook mooi in het rood............
Ik zit nog steeds te stoeien met mijn grootlicht. Deze units zijn t.o.v. het origineel niet uitgevoerd met een "losse" grootlicht lamp. Dat betekent dat je bi-halogeen verlichting hebt. Op het moment dat je grootlicht geeft verandert een soort luikjein de koplamp in hoogte en schijnt het licht verder weg. Probleem is dat het alleen werkt bij dimlicht. Ik kan dus niet seinen met het grootlicht als de auto in dagrij verlichting of stadslicht staat.
Wellicht Martin Schilder bellen (ik zie dat die rode daar vandaan komt) met de vraag of zij hetzelfde probleem hebben ondervonden en wellicht hebben kunnen oplossen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.