Zwarte gril en koplampen van de Fabia Monte Carlo

Hallo allemaal!

Misschien niet de beste foto's.....maar hier mijn Fabia Combi Greenline met de "looks" van een Monte Carlo uitvoering......

MVC-001S.JPG MVC-002S.JPG

Hetzer

Forumguru
Wow, ziet er erggggggggggggggggggg gaaf uit, heb jij de normale koplampen projector lampen of de meesturende??

Hetzer

Forumguru
@Dadara, weet ik ,maar kon zijn dat je de meesturende had gemonteerd toch??, het ziet er in ieder geval mooi uit, heel erg uniek..
Wat was je kwijt voor de lampen inclusief de mistlampen
@Reflecs
Ik denk dat dit bij een lichte gekleurde Scout, in de kleuren beige, grijs of wit , ook wel erg mooi staat.

@Hetzer

Ik heb geen idee of ze ook leverbaar zijn met meesturende koplampen. Wellicht is er dan meer elektronica voor nodig om het aan te sturen.
Kosten : Mistlamp € 62,30 bruto exclusief BTW per stuk, koplamp € 154,65 bruto exclusief BTW per stuk. Montage heb ik zelf gedaan.

Dank voor jullie positieve reacties!

Berry

Senior Member
Die achterlichten wil ik ook wel.
De Monte Carlo look vind ik ook heel mooi maar om mijn auto nu om te gaan bouwen naar facelift te duur!!!

piair1982

Forumguru
Ok dank voor de vlotte reactie.

Zou het voor europa kunnen verschillen? Dat hier versies leverbaar zijn welke niet in china zijn?

@Ronnie

Die nummers kon je ook bij mij opvragen, ik heb ze gewoon via PON besteld (koplampen, mistlampen en de grille delen)

Groeten

Monteurtje

Forumguru
Je kunt bij PON een compleet sportpakket bestellen. Dan krijg je 17'' zwarte velgen. Zwarte koplampen en mistlampen. En ook nog van die lijsten op de wielkasten. Weet niet of dat wel mooi is. Beetje het idee wat de Yeti Expedition ook heeft. En volgens mij nog een paar dingen.

Hetzer

Forumguru
Is dat zo?? ben benieuwt wat dat moet gaan kosten, hier nog een rode gezien op het net met gril en lampen.

22nup0.jpg

Denk dat de lampen er bij mij ook wel in gaan komen, ik geloof dat er geen andere optie is, folie e.d er op aanbrengen is niet toegestaan

@Hetzer

Ook mooi in het rood............
Ik zit nog steeds te stoeien met mijn grootlicht. Deze units zijn t.o.v. het origineel niet uitgevoerd met een "losse" grootlicht lamp. Dat betekent dat je bi-halogeen verlichting hebt. Op het moment dat je grootlicht geeft verandert een soort luikjein de koplamp in hoogte en schijnt het licht verder weg. Probleem is dat het alleen werkt bij dimlicht. Ik kan dus niet seinen met het grootlicht als de auto in dagrij verlichting of stadslicht staat.
Wellicht Martin Schilder bellen (ik zie dat die rode daar vandaan komt) met de vraag of zij hetzelfde probleem hebben ondervonden en wellicht hebben kunnen oplossen.

Bovenaan Onderaan