Witte76
Forumguru
Bij Amazon.de bestellen spotgoedkoop voor de momentVerschil is inderdaad goed hoorbaar. Ook iets om over na te denken bij de mijne.

Bij Amazon.de bestellen spotgoedkoop voor de momentVerschil is inderdaad goed hoorbaar. Ook iets om over na te denken bij de mijne.
Ik heb dat ook tegengekomen maar ik krijg nu al niet mijn auto onder controle vanuit stilstand dus wat haalt dat uit voor mij ?Ik heb de VWR600 intake ook besteld, Paypal had recent een 15% kortingsactie, dus dat kwam mooi uit. Voor €347,- compleet met filter thuisbezorgd![]()
Vanuit stilstand begrijpelijk, maar daar zie ik ook geen winst. Zo’n intake is voor tussensprints en topsnelheid rijden, veel lucht nodig voor een mooiere verbranding.Ik heb dat ook tegengekomen maar ik krijg nu al niet mijn auto onder controle vanuit stilstand dus wat haalt dat uit voor mij ?![]()
Ik heb mijn topsnelheid nog niet kunnen rijdenVanuit stilstand begrijpelijk, maar daar zie ik ook geen winst. Zo’n intake is voor tussensprints en topsnelheid rijden, veel lucht nodig voor een mooiere verbranding.
Ja zo heb ik ook het oude logo van mijn auto uit elkaar gehaald, maar slechts 1 pinnetje stuk is een prestatie hoor! Waar bestel je deze kant en klaar en zijn beide logo's even groot? Ik bedoel voor en achterop de auto.
Kant en klaar ga je ze volgens mij niet vinden, MC logo heeft geen nummer, kunt wel de set gewoon bij je dealer aanschaffen onder nummer
5JA 853 621 AUL
Deze zou voor en achter logo moeten zijn, kostprijs minder als €20 denk ik, kleuren doe je zelf....Moet er toch een klein beetje fun aan hebben hè.......
Tja, kan ik doen als het niet lukt. Maar ik knutsel graagmail eens met superskoda met je wensen.
Misschien dat ze deze zo in de kleur kunnen regelen.
Nee heb je en JA kun je krijgen
Inderdaad, de uwe is ook mooi gepoetstJe bent me deze avond rond 20.00h voorbij gereden ter hoogte van de werken op de E313 in Hasselt richting Luik.![]()
Hebt ge al lang uw us-pinkers? Nog geen problemen met politie gehad daarmee? Ik zit daar al lang over te denken omdat het gewoon herprogrammeren is. Heb dat vroeger op mijn A6 gehad.Je bent me deze avond rond 20.00h voorbij gereden ter hoogte van de werken op de E313 in Hasselt richting Luik.![]()
Thanks to Dodo Juice wax!Inderdaad, de uwe is ook mooi gepoetst![]()
Van de 1ste week al. Nog geen opmerkingen gehad, neen. Werken ook enkel op dimlicht, niet op DRL of standlicht.Hebt ge al lang uw us-pinkers? Nog geen problemen met politie gehad daarmee? Ik zit daar al lang over te denken omdat het gewoon herprogrammeren is. Heb dat vroeger op mijn A6 gehad.