Yes, mijn eigen RS !!!

Witte76

Forumguru
Verschil is inderdaad goed hoorbaar. Ook iets om over na te denken bij de mijne.
Bij Amazon.de bestellen spotgoedkoop voor de moment mijn eibach veren zijn ook al binnen. Monteren gaat nog een maandje moeten wachten. Laat het gelijk met de wissel op wintervelgen doen
 

CDK

Forumguru
Ik heb dat ook tegengekomen maar ik krijg nu al niet mijn auto onder controle vanuit stilstand dus wat haalt dat uit voor mij ? :(
Vanuit stilstand begrijpelijk, maar daar zie ik ook geen winst. Zo’n intake is voor tussensprints en topsnelheid rijden, veel lucht nodig voor een mooiere verbranding.
 

Witte76

Forumguru
Volgend projectje bezig, logo besteld en gedemonteerd. Schade kunnen beperken van afgebroken pinnetjes dankzij haardroger. Nu weet ik waar en hoe de klemmetjes zitten. Op de foto zie je wat het gaat worden. Kan ze ook bestellen in Zwitserland voor +/- 60€ per stuk volledig klaar. Mijn logo kost 15€ van bij dealer zelf. Deze maak ik klaar en dan haal ik de volgende van de auto af. Inclusief verf zal het dus een pak minder gaan kosten.
3c7695f3793fab1cdbdc3db8cdee5e46.jpg
c7e959fdccb38d45d52ce6286921c9ca.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

B.Stuurder

Forumguru
Ja zo heb ik ook het oude logo van mijn auto uit elkaar gehaald, maar slechts 1 pinnetje stuk is een prestatie hoor! Waar bestel je deze kant en klaar en zijn beide logo's even groot? Ik bedoel voor en achterop de auto.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Goofy@5E

Forumguru
Ja zo heb ik ook het oude logo van mijn auto uit elkaar gehaald, maar slechts 1 pinnetje stuk is een prestatie hoor! Waar bestel je deze kant en klaar en zijn beide logo's even groot? Ik bedoel voor en achterop de auto.


Kant en klaar ga je ze volgens mij niet vinden, MC logo heeft geen nummer, kunt wel de set gewoon bij je dealer aanschaffen onder nummer

5JA 853 621 AUL

Deze zou voor en achter logo moeten zijn, kostprijs minder als €20 denk ik, kleuren doe je zelf....Moet er toch een klein beetje fun aan hebben hè.......
 

Witte76

Forumguru
logo bij dealer kostte net iets boven de 15€/logo btw incl.
voor en achter zijn zelfde logo.
Kant en klaar via deze link : http://www.raceland.ch/index.asp?inc=shop/index.asp&typ=Nav4&cat=456&ID=3755

Weet wel niet of ze naar België of Nederland versturen. Heb ik nog niet uitgezocht daar ik het zelf ga doen :dankje:

Achter op het logo van de pijl/indiaan, na losprullen, staat ook een nummer. Maar als je deze ingeeft krijg je het ganse logo gemonteerd voor te bestellen. Kan de losse delen niet apart bestellen spijtig genoeg.
 

B.Stuurder

Forumguru
Kant en klaar ga je ze volgens mij niet vinden, MC logo heeft geen nummer, kunt wel de set gewoon bij je dealer aanschaffen onder nummer

5JA 853 621 AUL

Deze zou voor en achter logo moeten zijn, kostprijs minder als €20 denk ik, kleuren doe je zelf....Moet er toch een klein beetje fun aan hebben hè.......

Superskoda heeft ze wel met chromen logo en gekleurde achtergrond, voor twee tientjes volgens mij. Maar niet zwart.
Zelf kleuren kan nog tegenvallen, je moet het logo ontchromen namelijk, over chroom spuiten blijft niet zitten.....
 

Witte76

Forumguru
Ik ga proberen ontchromen met leidingontstopper. Zou werken. Hou jullie op de hoogte van mijn bevindingen
 

EdK

Forumguru
mail eens met superskoda met je wensen.
Misschien dat ze deze zo in de kleur kunnen regelen.
Nee heb je en JA kun je krijgen
 

Rebel

Senior Member
Je bent me deze avond rond 20.00h voorbij gereden ter hoogte van de werken op de E313 in Hasselt richting Luik.
 

Witte76

Forumguru
Je bent me deze avond rond 20.00h voorbij gereden ter hoogte van de werken op de E313 in Hasselt richting Luik.
Hebt ge al lang uw us-pinkers? Nog geen problemen met politie gehad daarmee? Ik zit daar al lang over te denken omdat het gewoon herprogrammeren is. Heb dat vroeger op mijn A6 gehad.
 

Rebel

Senior Member
Hebt ge al lang uw us-pinkers? Nog geen problemen met politie gehad daarmee? Ik zit daar al lang over te denken omdat het gewoon herprogrammeren is. Heb dat vroeger op mijn A6 gehad.
Van de 1ste week al. Nog geen opmerkingen gehad, neen. Werken ook enkel op dimlicht, niet op DRL of standlicht.

Of zelfs de arm der wet denkt dat dit een anonieme wagen is..
 
Bovenaan Onderaan