Yes, mijn eigen RS !!!

HarrieSkoda

Forumguru
Goed bezig!

Front bumper 'diffusor' staat ook erg strak. Zeker op een witte auto!

Het is dat ik het te druk heb dit weekend, anders kwamen de emblemen er ook op.

Waarom gebruikt niemand een visdraad icm. föhn, om de emblemen los te krijgen? Dit werkt toch veel efficiënter dan bandenlichters of creditcards, of...?
 

EdK

Forumguru
Waarom gebruikt niemand een visdraad icm. föhn, om de emblemen los te krijgen? Dit werkt toch veel efficiënter dan bandenlichters of creditcards, of...?

Je vervolg opmerking lezen we wel als je ze er af hebt gehaald bij de eigen wagen...
Vloegel met de ouwe emblemen ging dat wel, maar nu met de nieuwe.......
 

Witte76

Forumguru
Goed bezig!

Front bumper 'diffusor' staat ook erg strak. Zeker op een witte auto!

Het is dat ik het te druk heb dit weekend, anders kwamen de emblemen er ook op.

Waarom gebruikt niemand een visdraad icm. föhn, om de emblemen los te krijgen? Dit werkt toch veel efficiënter dan bandenlichters of creditcards, of...?
Dat is de bedoeling dat ik het oude embleem er zo af haal.
 

EdK

Forumguru
En daarna gaat het de gehele week regenen, dus er gaat wel weer een 2 weken overheen voor je weer met Logo rijd..:pardon:
 

CBreedijk

Donateur

Ziet er goed uit. Mn complimenten.

De pinnetjes waar je t over hebt zijn om embleem op de goede plek te krijgen.
Zitten standaard in “zwarte” achtergrond, met het aandrukken breken ze uit de achtergrond en worden ze in “chromen” gedrukt.

Ps mocht er meer gehobby’ed gaan worden.
Embleem 10 min in heet kraanwater legger vergemakkelijkt het scheiden van de chromen delen van de achtergrond aanzienlijk.
 

Witte76

Forumguru
Ziet er goed uit. Mn complimenten.

De pinnetjes waar je t over hebt zijn om embleem op de goede plek te krijgen.
Zitten standaard in “zwarte” achtergrond, met het aandrukken breken ze uit de achtergrond en worden ze in “chromen” gedrukt.

Ps mocht er meer gehobby’ed gaan worden.
Embleem 10 min in heet kraanwater legger vergemakkelijkt het scheiden van de chromen delen van de achtergrond aanzienlijk.
Super, dat is zeer goede info. Thx
 
Bovenaan Onderaan