Wordt dit de nieuwe Kodiaq?

Cordoba

Forumguru
Ik denk eigenlijk dat de voornaamste functie van die ' ribbels' in de motorkap, het plaatwerk wat extra stevigheid geven is.
Plaatwerk van auto's wordt steeds lichter gemaakt voor het verbruik/milieu.
Die verhoging (of verlaging in het geval van de foto uit de openingspost) heeft precies hetzelfde doel, al zullen 2 ribbels iets meer effect hebben. Overigens ook op de flanken van veel auto's hebben dat soort randjes ook de functie om het plaatwerk te verstevigen en ook bij de spatbordranden zie je die functie vaak.

BelKodi

Senior Member
Deze week nog bij de dealer geweest. De district manager van Skoda hier in de regio heeft de nieuwe Kodiaq al gezien met het nieuwe koetswerk.
Volgens wat ik begrepen heb wordt de Vision 7S een model die boven de Kodiaq zal worden gepositioneerd en groter zal zijn.
De nieuwe Kodiaq (voorzien begin 2024) zou eerder een evolutie zijn van de huidige.

eriktv

Forumguru
Is ook wel leuk als wrap voor je Civic, dan gaat iedereen foto's maken in de waan dat je met een testversie van een nieuw model rondrijdt .:D

/ontopic; mooie foto's van een mooie omgeving, maar mijn ogen kunnen maar weinig met dit soort psychedlisch uitgedoste auto's. Mezelf kennende zal ik nog wel een jaar of vijf aan de nieuwe ontwerpen moeten wennen. Precies de periode dat de auto's tweedehands een beetje betaalbaar worden voor mij :)

hendrik38

Forumguru
Lijkt door de wrap wat op de nieuwe mazda cx60 :-) Ik hoop dat hij vlot besteld kan worden, ik ben wel toe an een PHEV opvolger voor mijn huidige kodiaq.

Bovenaan Onderaan