Wordt dit de nieuwe Kodiaq?

Tees

Donateur
Poe hee! Ik ben a priori al geen fan van SUVs, maar dit is wel heel dramatisch. Idd een lompe bak, vooral het achterste stuk en de achterkant. Weer eens een doorlopende lichtlijn aan de achterkant, net als bij steeds meer VWs en andere auto's :nono:.
Nee, geen vooruitgang tov de huidige Beer...
 

EdK

Forumguru
Geen commentaar, moet hem eerst in echt zien voor ik een mening geef !!
Elke keer weer worden nieuwe modellen de grond ingetrapt en vervolgens koopt half nederland en belgie en het forum hier die wagen....
Dus laat hem maar komen in de showroom
Is wel de eerste skoda met een rolluik in de middenconsole .......diefstal preventie ... :pieker:
 

MacRembrandt

Forumguru
Valt me tegen. Dit had ook een Kia kunnen zijn. Vooral schuin van achteren is het net een (oud model) Kia Sorento.

Maar wat me vooral verbaasd is de introductietijd.
Voordat ik dit voor mijn deur heb staan is het 2025.
Had deze bovenaan staan als vervanger van de Allspace, maar dat kan ik zo wel vergeten. En nu een Kodiaq bestellen betekent 4 jaar in een oud model rijden. Dus nee…….
 

JeSko

Forumguru
Ik vind het jammer dat ze de grill vooraan niet tot helemaal onderaan hebben doorgetrokken a la BMW, dan was het echt compleet een lelijk gedrocht, nu zit ie er gewoon dicht tegen aan. Daarstraks nog een mooie rode Superb Sportline in Velvet red (?) Zien staan aan de Carrefour, dat is een mooie Skoda, je moet wel zot zijn dit te verkiezen boven zo'n mooie gestroomlijnde sloep die ook nog eens zuiniger is, want geen baksteen.
 

BelKodi

Senior Member
Oei… dat is toch een tegenvaller op het eerste zicht…
Voorzijde valt nog mee maar die lijkt natuurlijk dan weer erg op het huidige faceliftmodel.
Interieur is knap, al mag er voor mij een sportievere toets in. Wachten op de Sportline.
Achterzijde vind ik dan weer een afknapper… vreemd geproportioneerd en die doorlopende strip tussen de achterlichten is een trend maar niet een die ik toejuich… zeker als het zo gekunsteld eruit ziet zoals hier…
Ook de anderskleurige D-stijl is gewoon niet mooi.

Nee, dan vind ik de huidige Kodiaq facelift veel geslaagder. Had ik ook op het eerste zicht.

Enig voorbehoud: vaak moet je dergelijke wagen in het echt zien om je dan pas een goeie mening te kunnen vormen. Kleur op deze foto’s doet hem ook geen goed…
 

EdK

Forumguru
Is alleen te betalen als lease net als zijn voorganger was !
De Yeti was nog een betaalbare wagen voor velen , maar toen deze uit assortiment gehaald werd werden de SUV modellen voor de gemiddelde particulier niet meer betaalbaar...
Maar goed dat is mijn mening
 
Bovenaan Onderaan