Wordt dit de nieuwe Kodiaq?

EdK

Forumguru
Volgens mij heeft die dealer van jou een heelllllllllllllllllllllll lange neus...... en is zijn echte naam Pinnokio !!!
Leveren Q3/Q4 2024.... :deuk:

Meen dat men dat ook vertelde tegen O4 wachters, en die wachten soms al 2 jaar............. :pieker:
 

Speedhunter

Forumguru
Goede zet van Skoda om deze als PHEV te gaan aanbieden. Toen ik in januari bij de dealer geweest was dan kon ik geen enkele phev bestellen. Door toeleveringsproblemen kon je de Octavia vrs iv niet meer bestellen zelfs.
 

hendrik38

Forumguru
Toch een offerte opgevraagd voor een mazda x60. In de basis een erg fraaie auto met standaard in homura versie luchtvering, awd en 330 pk. De ruimte is echter wel kleiner dan in de kodiaq. Zou je niet verwachten als je hem ziet staan. Nadeel is dat deze niet leverbaar is in de 7 zits versie. Niet persee nodig. Ga toch maar wachten op de hybride kodiaq. Inruilprijs best netjes voor de kodiaq.
 

hemi24

Forumguru
Als je niet wilt wachten: de Seat Tarraco is al gewoon als hybride leverbaar én is er ook als 7-persoons uitvoering…
 

JeSko

Forumguru
Draaiknoppen zijn een WIN, al vind ik ze wel misstaan in dit interieur, ik had ze met een glanzend zwarte ring gemaakt.
 

eriktv

Forumguru
Ik hoop dat die custom in te stellen knoppen een nieuwe trend inluiden, ter aanvulling op het "alles-in-1-scherm"-beleid. En dan vooral veel opties die je erin kunt stoppen, want het verschilt erg per persoon welke functies hij vaak gebruikt/wijzigt. Radiovolume en climatronic liggen voor de hand, maar bijv. de frequentie van bediening stoelverwarming, lane assist of interieurverlichting verschilt sterk per gebruiker, gok ik.

edit: ik vind de eerste beelden mooi! Mooie mix van klassiek en modern. Ben wel benieuwd hoe de afwerking oogt bij lagere uitrustingsniveaus.
 

Japanese Power

Donateur
Waarom nu die middelste knop voor het volume gebruikt? Dat de je toch gewoon vanaf je stuur.
De bijrijder moet zich niet met het volume bemoeien vind ik persoonlijk.
Geef die knop een adoreer functie die niet OOK op je stuur zit...
 

eriktv

Forumguru
Mijn standaard bijrijder deelt die mening over het algemeen niet :)

Maar ik vrees idd ook dat er te weinig keuzemogelijkheden zijn voor wat de knop in kwestie doet. Wel fijn dat ze er zijn, maar zet dan ook even de juiste eentjes en nulletjes open. Of zorg ervoor dat @Antera en consorten dat in ieder geval aan kunnen passen. Ik voorzie een customized NOS-logootje als nieuwe aanbieding Mark :deuk:.

(Om Ed voor te zijn, zoeen. Niet de Omroepstichting..)

IMG_5623.jpeg
 

Canon-Eye

Forumguru
Oogt niet onaardig, maar ik zou 'm - nog los van het budget - niet kiezen. Veel te groot voor mij en ik wil sowieso nog niet aan SUV, want dan kost het me te veel moeite om (in m'n eentje) de kajak in de daksteunen te krijgen.
 
Dat snap ik helemaal. Mij krijg je voorlopig ook niet in een SUV/Crossover.

De enige reden waarom ik een crossover zou kiezen als auto van de zaak op dit moment is zodat mijn ouders hem na 3 jaar zouden kunnen overnemen.
 
Bovenaan Onderaan