Beauri
Forumguru
Komt dat even goed uit:
kreeg net een Email:
Goedemiddag Beauri,
Vanuit de importeur heb ik een melding gekregen dat per 2019 de Crew Protect Assist alleen mogelijk is in combinatie met zij-airbags achter á € 300,00.
Graag wil van jou horen of jij de zij-airbags toe wilt voegen of de Crew Protect Assist wilt laten vervallen.
Met vriendelijke groet,
Naam Niet
Verkoopadviseur
Drie keer raden wat mijn antwoord gaat worden, heb al vermeld dat er zelden tot nooit
met 4 of meer mensen wordt gereden. nou nou nou nou.
kreeg net een Email:
Goedemiddag Beauri,
Vanuit de importeur heb ik een melding gekregen dat per 2019 de Crew Protect Assist alleen mogelijk is in combinatie met zij-airbags achter á € 300,00.
Graag wil van jou horen of jij de zij-airbags toe wilt voegen of de Crew Protect Assist wilt laten vervallen.
Met vriendelijke groet,
Naam Niet
Verkoopadviseur
Drie keer raden wat mijn antwoord gaat worden, heb al vermeld dat er zelden tot nooit
met 4 of meer mensen wordt gereden. nou nou nou nou.
staan nu eenmaal niet echt smaakvol bij rood, over het rood, het is met afstand ook nog eens de duurste lak, dan heb je een pana dak, achteruitrijcamera, DSG en de 1.5 motor ipv de 1.0 instapmotor, niet echt standaard in mijn ogen, of bedoel je dat je er niet over denkt om bijvoorbeeld de chromen grille lijst te vervangen voor een zwarte? Spiegelkappen zwart, zwarte deurgrepen, zwarte emblemen, zwarte dakspoiler en je hebt er nog Skoda Karoq achterop staan?
Rijd zelf bijna 1 op 11, maar dat is met heel veel korte stukjes en altijd de airco gaan en niet wegrijden als een geitenwollensokkenrijder
bij het stoplicht om het record zuinig rijden te verbeteren, bij de langere afstanden met pittig doorhalen kom ik met gemak op 1op 13....... nou volgens de verkoper zou ik wel 1 op 17 kunnen halen
, dat lijk ik nu wel te kunnen vergeten als ik jouw goed heb begrepen?

)
en wat moet ik met van die plofzakken bij de achterbank waarop de hond nog niet eens mag zitten en de boodschappen zullen er waarschijnlijk ook niet over zeuren denk ik