Op de iPhone is dat ook zo, maar ik vind het zelf niet storend.alleen wel een beetje jammer dat als ik op mijn mobieltje via de browser aan het loeren ben er veel witruimte tussen de berichten zit (zie de bijlage)
Die robots waren er voorheen ook al, en ook gewoon zichtbaar.sinds de update zitten er ook "robots" op het forum zie ik in de "wie is er online?"
Op de Ipad werkt het alleszins vloeiend met het automatisch vergroten/verkleinen naar schermgrootte. En op de Windowsphone werkt het zeer goed, alleen wat trager dan voorheen vind ik. Maar kan gedacht zijn![]()
ja idd op Ipad gaat het vlot vind ik, maar op mijn Windowsphone gaat het trager dan voorheen. (maar het blijft een gigantische verbetering dat het allemaal op dat schermpje past nu!ik herken dat niet met iPhone en iPad, werkt goed en snel bij mij.
Ik ben inmiddels weer wat wijzer. Het probleem zit in de Dolphin browser, zowel op Android als op de Ipad is het met deze browser niet mogelijk om (althans op dit forum) een toetsenbord tevoorschijn te toveren. Maar nogmaals, ik vermaak me prima met Tapatalk.Ik heb een Samsung SII, welke op Android 4.1.2 draait. Verder gebruik ik de Dolphin browser.
....pas richting het derde jaar....?![]()
omdat jij Safari gebruikt als browser?Huhhh? Waarom heb ik dat probleem dan niet met de iPad?
ik zie het nut niet in om op een iPad met een andere browser te werken als standaard, op Google Chrome na dan, want die is ook redelijk, maar Safari is IMHO de beste om op Apple producten te gebruiken.....omdat jij Safari gebruikt als browser?![]()