Werkzaamheden aan het forum

Topic in 'Forummededelingen' gestart door Pasqual, 17-08-2013.

1. jalex_h

jalex_h Forumguru

Ik heb een Samsung SII, welke op Android 4.1.2 draait. Verder gebruik ik de Dolphin browser.

2. cvegreen

cvegreen Forumguru

Ik gebruik een chinees android 4.0.3 netbookje en gebruik next browser, hier geen problemen. :thumbsup:

3. Joske

Joske Forumguru

sinds de update zitten er ook "robots" op het forum zie ik in de "wie is er online?" ;)

Op de Ipad werkt het alleszins vloeiend met het automatisch vergroten/verkleinen naar schermgrootte. En op de Windowsphone werkt het zeer goed, alleen wat trager dan voorheen vind ik. Maar kan gedacht zijn :)

Last edited by a moderator: 19-08-2013
  4. turboturbo

turboturbo Forumguru

Op de iPhone is dat ook zo, maar ik vind het zelf niet storend.

Verder kan ik gewoon replyen en quoten via Safari op de iPhone, dat gaat werkelijk zeer goed (vind ik dan toch)

Bijgevoegde bestanden:

Laatst aangepast: 19-08-2013
  5. Thorgal

Thorgal Forumguru

Zie dat de tekst " schrijf je reactie .." Nu ook al verdwijnt bij het typen.
    Dat helpt :thumbsup:

6. djmshell

djmshell Senior Member

Mooie verbeteringen weer.

7. MarcoO2

MarcoO2 Forumguru

Die robots waren er voorheen ook al, en ook gewoon zichtbaar.

Dat tragere op de mobiel herken ik, bovendien wordt de layout tijdens het laden van de pagina aangepast. Een voorbeeld: als ik de pagina open, zie ik de button "wat is er nieuw" in beeld. Omdat ik daar heen wil, druk ik daar vast op terwijl de pagina nog aan t laden is. Ineens verdwijnt dan die button en komt de button "topics die je volgt" ervoor in de plaats, zodat ik vervolgens ergens terecht kom waar ik niet wil zijn. Heeft vast met de aanpasbare breedte te maken, gok ik.

8. Corné de Kluijver

Corné de Kluijver Forumguru Donateur

ik herken dat niet met iPhone en iPad, werkt goed en snel bij mij.

9. Joske

Joske Forumguru

ja idd op Ipad gaat het vlot vind ik, maar op mijn Windowsphone gaat het trager dan voorheen. (maar het blijft een gigantische verbetering dat het allemaal op dat schermpje past nu! :) )

Corné de Kluijver vindt dit leuk.
  10. turboturbo

turboturbo Forumguru

Dit is cool: ik tik eerder vanavond een halve reactie/post in een topic vanaf de laptop, maar kan 'm niet afmaken (heb je wel eens met een kindje van één) Dus ik sluit de browser, zonder op 'reageer' geklikt te hebben, en klap de laptop dicht.

Zojuist lig ik uren later (te vroeg wakker gemaakt door dezelfde jongedame) in bed op m'n iPhone dit forum te bekijken.... En wat zie ik? Mijn eerdere stukje geschreven tekst in hetzelfde topic, getijpt vanaf de laptop stond 'klaar' in de browser van m'n iPhone om 'm alsnog af te maken en 'in te sturen' (op de knop 'reageer' te tikken)

Grappig en handig! :)

11. Corné de Kluijver

mooi hè! die jongens hebben goed werk verricht! :)

12. s-line

s-line Forumguru

Ja top hoor,eindelijk weer smiley's !!!:bloemen::thumbsup::yeehaa:

13. cvegreen

cvegreen Forumguru

Zo, dat klinkt een heel leuke ervaring turbo turbo. Heb ook ooit nog veel zo een momenten gehad met mijn kids. Heel plots gaat dat kind alarm af en uren later zit je met datzelfde kind nog steeds op schoot. Mijn kleinste is nu 3 en dat heel plotse alarm is nu een heel pak minder geworden.

14. turboturbo

turboturbo Forumguru

....pas richting het derde jaar....? :cry:

15. jalex_h

jalex_h Forumguru

Ik ben inmiddels weer wat wijzer. Het probleem zit in de Dolphin browser, zowel op Android als op de Ipad is het met deze browser niet mogelijk om (althans op dit forum) een toetsenbord tevoorschijn te toveren. Maar nogmaals, ik vermaak me prima met Tapatalk.

16. Corné de Kluijver

Huhhh? Waarom heb ik dat probleem dan niet met de iPad?

17. cvegreen

cvegreen Forumguru

Nee hoor, dat gebeurt in het tweede levensjaar al hoor. Eens de eerste woordjes verschijnen verdwijnen de alarmen . :tegek:

turboturbo vindt dit leuk.
  18. Joske

Joske Forumguru

omdat jij Safari gebruikt als browser? :)

19. Corné de Kluijver

ik zie het nut niet in om op een iPad met een andere browser te werken als standaard, op Google Chrome na dan, want die is ook redelijk, maar Safari is IMHO de beste om op Apple producten te gebruiken.....

20. jalex_h

jalex_h Forumguru

Tja, iedere gek zijn gebrek.
    Resteert natuurlijk de vraag wie de gek is :)

Deel deze pagina