Werkzaamheden aan het forum

Joske

Forumguru
sinds de update zitten er ook "robots" op het forum zie ik in de "wie is er online?" ;)

Op de Ipad werkt het alleszins vloeiend met het automatisch vergroten/verkleinen naar schermgrootte. En op de Windowsphone werkt het zeer goed, alleen wat trager dan voorheen vind ik. Maar kan gedacht zijn :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

turboturbo

Forumguru
alleen wel een beetje jammer dat als ik op mijn mobieltje via de browser aan het loeren ben er veel witruimte tussen de berichten zit (zie de bijlage)
Op de iPhone is dat ook zo, maar ik vind het zelf niet storend.

Verder kan ik gewoon replyen en quoten via Safari op de iPhone, dat gaat werkelijk zeer goed (vind ik dan toch)
 

Bijlagen

  • IMG_1043-1.PNG
    IMG_1043-1.PNG
    103,5 KB · Weergaven: 14
Laatst bewerkt:

MarcoO2

Forumguru
sinds de update zitten er ook "robots" op het forum zie ik in de "wie is er online?" ;)

Op de Ipad werkt het alleszins vloeiend met het automatisch vergroten/verkleinen naar schermgrootte. En op de Windowsphone werkt het zeer goed, alleen wat trager dan voorheen vind ik. Maar kan gedacht zijn :)
Die robots waren er voorheen ook al, en ook gewoon zichtbaar.

Dat tragere op de mobiel herken ik, bovendien wordt de layout tijdens het laden van de pagina aangepast. Een voorbeeld: als ik de pagina open, zie ik de button "wat is er nieuw" in beeld. Omdat ik daar heen wil, druk ik daar vast op terwijl de pagina nog aan t laden is. Ineens verdwijnt dan die button en komt de button "topics die je volgt" ervoor in de plaats, zodat ik vervolgens ergens terecht kom waar ik niet wil zijn. Heeft vast met de aanpasbare breedte te maken, gok ik.
 

turboturbo

Forumguru
Dit is cool: ik tik eerder vanavond een halve reactie/post in een topic vanaf de laptop, maar kan 'm niet afmaken (heb je wel eens met een kindje van één) Dus ik sluit de browser, zonder op 'reageer' geklikt te hebben, en klap de laptop dicht.

Zojuist lig ik uren later (te vroeg wakker gemaakt door dezelfde jongedame) in bed op m'n iPhone dit forum te bekijken.... En wat zie ik? Mijn eerdere stukje geschreven tekst in hetzelfde topic, getijpt vanaf de laptop stond 'klaar' in de browser van m'n iPhone om 'm alsnog af te maken en 'in te sturen' (op de knop 'reageer' te tikken)

Grappig en handig! :)
 

cvegreen

Forumguru
Zo, dat klinkt een heel leuke ervaring turbo turbo. Heb ook ooit nog veel zo een momenten gehad met mijn kids. Heel plots gaat dat kind alarm af en uren later zit je met datzelfde kind nog steeds op schoot. Mijn kleinste is nu 3 en dat heel plotse alarm is nu een heel pak minder geworden.
 

jalex_h

Forumguru
Ik heb een Samsung SII, welke op Android 4.1.2 draait. Verder gebruik ik de Dolphin browser.
Ik ben inmiddels weer wat wijzer. Het probleem zit in de Dolphin browser, zowel op Android als op de Ipad is het met deze browser niet mogelijk om (althans op dit forum) een toetsenbord tevoorschijn te toveren. Maar nogmaals, ik vermaak me prima met Tapatalk.
 

CDK

Forumguru
omdat jij Safari gebruikt als browser? :)
ik zie het nut niet in om op een iPad met een andere browser te werken als standaard, op Google Chrome na dan, want die is ook redelijk, maar Safari is IMHO de beste om op Apple producten te gebruiken.....
 
Bovenaan Onderaan