Werkzaamheden aan het forum

Topic in 'Forummededelingen' gestart door Pasqual, 17-08-2013.

1. cvegreen

cvegreen Forumguru

Op android is de beste browser "next browser" , heb voor een online cursus die eigenlijk niet werkte op android uitgezocht welke browsers er wel lukten en daruit bleek dat de next browser de beste algeene browser is op android . Ik stond hier op een gegeven moment met 8 verschillende browsers geinstaleerd op mijn netbookje. Nu schiet er enkel nog next browser over.

Corné de Kluijver vindt dit leuk.
  2. Rallye

Rallye Forumguru

Ik weet niet precies of dit de juiste plek is om het te melden, maar ik mis de melding dat een bepaalde posting is ge-edit. Soms leidt dit, in ieder geval bij mij, tot verwarring: iemand post iets, anderen reageren daarop en de eerste wijzigt zijn bericht. De volgende berichten zijn dan met terugwerkende kracht overbodig en de lezer die er op dat moment naar kijkt heeft geen idee meer waar het over gaat.

Is dit echt verdwenen, of kijk ik niet goed?

Edit: even een wijziging ingevoegd om te kijken of dat ergens vermeld wordt......
    Edit 2: inderdaad staat rechtsonderin het bericht nu "Laatst aangepast", of zoals hieronder "Last edited". Dat heb ik totnutoe dus sinds de wijzigingen over het hoofd gezien.

Mijn opmerking is hierbij dus overbodig, bedankt voor de reacties.

Laatst aangepast: 26-08-2013
  3. Joske

Joske Forumguru

Is er volgens mij nog niet geweest sinds update. Je kan posts wijzigen zonder dat anderen dat zien dacht ik.

testje: "deze tekst is om 13u27 aangevuld aan mijn eigen post, die op 10u16 het levenslicht zag"

Laatst aangepast: 26-08-2013
  4. Corné de Kluijver

Corné de Kluijver Forumguru Donateur

er staat dan volgens mij bij laatst gewijzigd.... dacht ik....

5. Joske

Joske Forumguru

ik ook! :)
    nu zie ik het ook verschijnen..

6. Canon-Eye

Canon-Eye Forumguru

Ik weet het helemáál niet zeker (want ik keek eigenlijk nooit naar dat hoekje...) maar kort na de update kon je vermoedelijk wel 'onopgemerkt' je eigen bericht editen, maar die vermelding rechts onderaan na het editen verschijnt toch al weer enige tijd en is beslist niet van de laatste paar dagen!

7. Joske

Joske Forumguru

mij valt het alleszins NU pas op.. denk dat enkel @Pasqual hierin duidelijkheid kan scheppen.

8. Canon-Eye

Canon-Eye Forumguru

Tenzij je héél snel bent: de eerste paar minuten na het posten wordt een aanpassing niet geregistreerd. Dat was trouwens voorheen ook al het geval.
    Bewijsje: post 66 is kort na het plaatsen aangevuld, maar daar is ook rechts onderaan niets van te zien... :)

9. Valkenier

Valkenier Lid

goeden avond Pasqual

Hoe kan ik je een PB toesturen?

Ik heb een probleem aangaande een dubbele registratie

Globertrotter EN Valkenier

Groeten

Robin

10. EdK

EdK Forumguru

conversatie beginnen en dan de naam van pasqaul erbij zoeken

11. Valkenier