Welke velgen voor de Kodiaq?

Welke velgen vind jij het mooist op de Kodiaq?

  • Ratikon (17")

  • Mytikas (17")

  • Triton (18")

  • Everest (18")

  • Elbrus (18")

  • Trinity polished (18")

  • Triglav polished (19")

  • Sirius polished (19")


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

RCB1975

Actief lid
Goede vraag, misschien heeft iemand hier ervaring? Ik ben nooit verder gekomen dan 19 inch en vond dat al aardig invloed hebben. Maar ja, onderstel/vering doen ook veel natuurlijk.
 

rdrummen

Senior Member
Bij mij gaan de MAK Xenon Blacks eronder :)....als ze er in 19 inch te krijgen zijn... bestelde Kodiaq is quartz grey dus worden sowieso geen twins :).
Oei, inderdaad. De Xenon alleen in 18 en 20 inch, had ik nog niet gemerkt. Maar ziet er wel heel goed uit!
 

CDK

Forumguru
Zelfs met 21" blijft er bij de Kodiaq nog genoeg wanghoogte over :jaja:
Even ter vergelijking mijn huidige S2 staat nu op 17" de wanghoogte is dan 101mm, de 21" set die ik klaar heb liggen voor de Kodiaq heeft een wanghoogte van 96mm, het verschil is minimaal. Iedereen weet dat een Superb op 17" ultra comfortabel is, toch?
 

Frenk21

Forumguru
Dat komt mooi uit dan, je MOMO's zouden dan moeten passen toch?
Zoals je op mijn Kodiaq-foto's ziet, staan ze er goed onder.:thumbsup: Nu moeten ze bij de dealer alleen nog leren balanceren:tegek:. Zat een trilling in het stuur boven de 100 km/u. Kregen ze niet goed, zou aan de velgen liggen. Even naar de bandenboer geweest waar de MOMO's vandaan komen. Blijkt van de 4 wielen, er maar 1 goed gebalanceerd te zijn:mad:.
Nu is het heerlijk rijden. :yeehaa:
 

fl0riz

Lid
Ik ben er nog niet uit welke 19"-velgen er op onze Jungle-Green Kodiaq gaan komen, daarom wil ik eens even jullie smaak polsen: Wat zou het mooiste staan?
1) Bekijk bijlage 58634 (BROCK B32 antracite-polished)
2) Bekijk bijlage 58635 (BROCK B32 matt-black)
3) Bekijk bijlage 58636 (MAK Koln black-mirror)
4) Bekijk bijlage 58637 (MAK Wolf black-mirror)
5) Bekijk bijlage 58638 (MAK Wolf gunmetal-mirror)
6) Bekijk bijlage 58639 (MAK Xenon black-polished)
7) Bekijk bijlage 58640 (SKODA Crater black-chrome)

MAK Wolf Gunmetal.

Staat erg mooi onder een (witte) Skoda ;)
https://www.skodaforum.nl/forum/attachments/img_0942-jpg.57065/
 
Bovenaan Onderaan