Welke velgen voor de Kodiaq?

Welke velgen vind jij het mooist op de Kodiaq?

  • Ratikon (17")

  • Mytikas (17")

  • Triton (18")

  • Everest (18")

  • Elbrus (18")

  • Trinity polished (18")

  • Triglav polished (19")

  • Sirius polished (19")


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Jaaaaaaa, goede keus. Die vind ik ook heel erg mooi!
Mag ik vragen wat zo'n setje (ongeveer) kost?
Dat mag je zeker maar ik weet het alleen niet. Beetje lang verhaal maar het komt er in het kort op neer dat ik voor de MAK importeur werk dus ik heb ze voor inkoop en de OE set van de Kodiaq ruil ik daar bovenop nog weer op in dus wat netto uiteindelijk wordt durf ik je niet te zeggen.
 
Bij de velgenshop.nl kost deze €293,- per velg 20"
Ik vraag me af of dat wel kan kloppen, want velgenshop is klant bij ons en ik weet wat ze inkoop kosten en dan zouden ze ze met verlies verkopen ;). Daarnaast komen ze bij mij ook niet naar voren als ik bij hun in de configurator kijk maar dan kan ook aan mijn zoek skills liggen :deuk:
 
Ik vraag me af of dat wel kan kloppen, want velgenshop is klant bij ons en ik weet wat ze inkoop kosten en dan zouden ze ze met verlies verkopen ;). Daarnaast komen ze bij mij ook niet naar voren als ik bij hun in de configurator kijk maar dan kan ook aan mijn zoek skills liggen :deuk:
Nou, heb mijn uitzoekwerk gedaan. Prijs die ze mij hadden doorgegeven was complete set inclusief banden. Altijd goed om te weten wat er gebeurt op je werk :sterretjes::maakmegek:
 

rdrummen

Senior Member
Ik ben er nog niet uit welke 19"-velgen er op onze Jungle-Green Kodiaq gaan komen, daarom wil ik eens even jullie smaak polsen: Wat zou het mooiste staan?
1) BROCK B32 (anthracite-polished)_250.jpg (BROCK B32 antracite-polished)
2) BROCK B32 (matt-black)_250.jpg (BROCK B32 matt-black)
3) MAK Koln (black-mirror)_250.jpg (MAK Koln black-mirror)
4) MAK Wolf (black-mirror)_250.jpg (MAK Wolf black-mirror)
5) MAK Wolf (gunmetal-mirror)_250.jpg (MAK Wolf gunmetal-mirror)
6) MAK Xenon (black-polished)_250.jpg (MAK Xenon black-polished)
7) SKODA Crater 19_ (black-chrome)_250.jpg (SKODA Crater black-chrome)
 

RCB1975

Actief lid
Bij mij gaan de MAK Xenon Blacks eronder :)....als ze er in 19 inch te krijgen zijn... bestelde Kodiaq is quartz grey dus worden sowieso geen twins :).
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan