Welke velgen heb jij onder je Fabia-2 liggen??

17'' velgen voor Fabia 2

Heeft iemand hier duidelijke afbeeldingen van alle 17'' velgen die leverbaar zijn voor de Fabia 2?
 
Zijn er mensen die de 16" Elba hebben (bijgekocht)! En die daar een foto van willen posten (met de auto er op)!:bye:
 
17'' Gigaro zilverkleurig?

Atria, Elba, Bear in 16 inch, de 15 inch Antares, en dan nog een paar 14 inch lm-velgen
velgen staan allemaal in de online-brochure

@Hetzer, ik sprak afgelopen week al eerder met jou op dit forum over de 17'' Gigaro velgen voor de Fabia. Nu heb ik vandaag met mijn dealer contact gehad over deze velgen en volgens hem bestaan ze in 3 kleuren, namelijk, wit, zwart en zilver met zwart (aan binnenkant) Nu heb ik eerder op dit forum foto's gezien dat ze ook in helemaal zilverkleurig bestaan, zie de foto's van Lenk over de nieuwe Fabia 2 RS. Hier zie je de zilverkleurige Fabia met zilverkleurige Gigaro's, toch? Hieronder nog de foto's die ik kreeg van mijn dealer....... en de zilverkleurige RS met de velgen die ik graag wil bestellen.
 

Bijlagen

  • Gigarowit.jpg
    Gigarowit.jpg
    20,1 KB · Weergaven: 141
  • Gigarozwart.jpg
    Gigarozwart.jpg
    18,3 KB · Weergaven: 138
  • Gigarozilverzwart.jpg
    Gigarozilverzwart.jpg
    20,2 KB · Weergaven: 128
  • fabiazilver1.jpg
    fabiazilver1.jpg
    27,9 KB · Weergaven: 184
17'' Gigaro

@Repsay1976, Ik had inmiidels gezien dat jij de trinity's hebt ipv de Gigaro's

Nee het zijn idd de zilvere 17'' Gigaro velgen, ze staan vanaf nu ook op de nieuwe prijslijst als het goed is.

picture.php
 
@Repsaj

Ziet er schitterend uit zeg!
Net ff je fotoalbum bewonderd maar wat maken die velgen de auto een stuk sportiever.
Neem zodra de warme dagen gaan aanbreken ook een set 17"
Ik weet nog niet precies welke set het gaat worden maar kies wel voor de originele Skoda velgen.
Wel leuk om nu de zilveren Gigaro's alvast onder de Greenline gezien te hebben.
 
@Repsaj

Ziet er schitterend uit zeg!
Net ff je fotoalbum bewonderd maar wat maken die velgen de auto een stuk sportiever.
Neem zodra de warme dagen gaan aanbreken ook een set 17"
Ik weet nog niet precies welke set het gaat worden maar kies wel voor de originele Skoda velgen.
Wel leuk om nu de zilveren Gigaro's alvast onder de Greenline gezien te hebben.

Dank je, ben ook blij dat ik voor 17'' heb gekozen en ik moet zeggen dat ik de auto ook niet te stug vind. Ik las hier op het forum dat sommige het standaard al een hele stugge en stuiterende auto vinden. Voor mij is hij precies goed. Zelf vind ik dat de Fabia met sportonderstel gewoon 17'' nodig heeft omdat voor mij anders de verhoudingen niet helemaal kloppen met de rest van de auto. Jij succes met je keuze van je velgen!
 

Roku

Lid
Ik kreeg een leuke aanbeiding LM elgen Autec Za met winterbanden.
Maar kan eigenlijk geen beeld vormen of dat onder mijn Fabia zal staan.
Volgens de gegevens zijn ze antraciet.
Iemand die deze velgen heeft gezien graag een mening
 
Bovenaan Onderaan