Welke velgen heb jij onder je Fabia-2 liggen??

Hetzer

Forumguru
Zeeeer binnenkort zal ik mijn F2 ook posten met mooie velgen :D.
Ik had ze al willen bestellen, maar door de onmogelijkheid (? hoe komt dat toch) om nu aan winterbanden te komen (die wil ik er meteen op), heb ik ze nog niet gekocht. Pas wanneer er weer keus is ga ik ze bestellen!


ben benieuwt, naar jouw velgen !!

(p.s bij mijn bandenboer, www.peterdegroot.com zijn gewoon winterbanden op voorraad leverbaar, mijn vrouw heeft voor haar auto maandag middag gebelt voor lichtmetalen velegn + winterbanden en ze gaan er morgen vroeg al op!!!!!)
 

nemo

Senior Member
ben benieuwt, naar jouw velgen !!

(p.s bij mijn bandenboer, www.peterdegroot.com zijn gewoon winterbanden op voorraad leverbaar, mijn vrouw heeft voor haar auto maandag middag gebelt voor lichtmetalen velegn + winterbanden en ze gaan er morgen vroeg al op!!!!!)

Hij kan helaas geen MAK FEVER BLACK leveren :crazy:
 

Roco

Lid
Ik heb even snel gekeken, maar bij mijn Fab2 liggen geen velgen onder de auto. Gelukkig maar !
Nu voorzien van stalen velgen en winterbandjes, maar als het weer lekker warm(er) is, ziet zij er zo uit.......
 

Bijlagen

  • fab2.JPG
    fab2.JPG
    16,4 KB · Weergaven: 289

reisauto

Nieuw lid
Velgen onder Fabia II

Hoi, dit zijn mijn 16 inch velgen onder de Fabia II.
Ik vindt de Fabia wel erg stug gedempt. En dat zit niet in de 16inch want ook met 14 inch met winterbanden blijft de demping hard. Wel hoorde ik na de aankoop van de Uniroyal band dat deze een erg stugge wang heeft.
 

Bijlagen

  • P6070107 (620 x 465).jpg
    P6070107 (620 x 465).jpg
    19,3 KB · Weergaven: 294
  • P6050087 (620 x 465).jpg
    P6050087 (620 x 465).jpg
    16,1 KB · Weergaven: 280

Yuco

Lid
Sinds een paar dagen wordt de bekende Greenline commercial weer vaker getoond Er wordt echter ook een extra foto getoond met volgens mij een Fabia Combi in Tour trim (getoond vanaf rechts voor en met fietsen op het dak) Kan iemand deze foto hier in hires posten?
 

wanderer

Senior Member
Fabia Combi in Tour Trim is de Fabia Combi Ambition met aantrekkelijke Tour extra's, de tour uivoering geldt niet voor de GL..
 

Hetzer

Forumguru
de fabai uit de reclame heeft geen Atra´s maar de Elba 16 inch velgen.

Ik rij nu sinds een paar dagen op mijn 16 Atria winterset, vanochtend gaat me nieuwe zomer set eronder ,ik zal zsm te foto´s plaatsen.
 

Hetzer

Forumguru
Sinds vandaag dus, 16 duims Rial Milano Black- Chrome vlegen met falken 195/50 zomerbanden
Deze velgen zijn 1 van de weinige after market velgen die ook 6,5 J breed zijn.

vn2edg.jpg


or84e0.jpg
 

Bijlagen

  • DSC02760.jpg
    DSC02760.jpg
    25,2 KB · Weergaven: 187
  • DSC02764.jpg
    DSC02764.jpg
    22,8 KB · Weergaven: 200

piair1982

Forumguru
Prachtige combinatie Hetzer! :xyxthumbs:
Contrasteert ook mooi met de overige zwarte delen op en aan de auto.:cool:

Komt het nou door de foto belichting of lijkt het of je achterbumper donkerder van kleur is t.o.v. de rest van de auto?
 
Bovenaan Onderaan