Welke opties heb je laten activeren bij je dealer?

corsaar

Senior Member
@ Viper En als je daar op wilt besparen, 20% zuiniger, en gaat 2x zo lang mee...

Jazeker maar je moet ze eerst aanschaffen(€ )wat blijft er dan over.
We moeten natuurlijk niet alles te ver doorvoeren.
 

Viper

Lid
Nee dat klopt, ben ik ook met je eens. Alhoewel, ze zijn niet echt duur. Ik heb er 4 euro voor betaald. Ik heb ze er in zitten.
 

Snoopy

Lid
Heb net bij Philips gekeken, maar die lamp verbruikt inderdaad 21 watt dus noppes besparing op je brandstof.
 

erik2907

Actief lid
Merkwaardig er staat duidelijk 20 % besparing? inderdaad 21 w blijft 21 w
Toverkunstje of misleiding?

Een LED lamp van 3W geeft een vergelijkbaar licht als een normale lamp van 60W. Waarschijnlijk hebben ze hier ook iets gevonden dat de afname lager is als de opbrengst?
 

FredV

Banned
of 20% besparing omdat ze langer meegaan? Dus niks extra vermogen, tenzij het vermogen lager is maar t licht geeft van 21 Watt, zoals bij een spaarlamp...
 

wanderer

Senior Member
21Watt is het electrisch opgenomen vermogen, de lichtopbrengst wordt uitgedrukt in lumen en natuurlijk geeft de ene lamp van 21Watt meer licht dan de ander, maar het verbruik is hetzelfde....
 

FredV

Banned
21Watt is het electrisch opgenomen vermogen, de lichtopbrengst wordt uitgedrukt in lumen en natuurlijk geeft de ene lamp van 21Watt meer licht dan de ander, maar het verbruik is hetzelfde....
dus 21 Watt kan meer licht geven dan een lamp van 100 Watt? of begrijp ik nu iets niet?
 

vinshi

Lid
hallo is er al iemand die de cornerfunctie heeft laten activeren op zijn greenline of weet of dit ook gaat.
 

icecube

Actief lid
Kan niet of heeft niemand nog uitgevonden welke code er voor nodig is? Als het het ontbreken van een module betekent nee dan kan het niet. Maar ik kan mij bijna niet voorstellen dat er een aparte module nodig is voor het schakelen van mistlampen...
 
Bovenaan Onderaan