Welke opties heb je laten activeren bij je dealer?

NielsW

Lid
Gewoon even bij iedereen polsen welke opties en functies je hebt geactiveerd toen je je fabia 2 (GL) op hebt gehaald bij je dealer.
Ikzelf wil bv de anti carjack functie meteen aan hebben.
Ik ken er verder niet zoveel maar mogelijk dat er mensen zijn die meer aan hebben laten zetten en kunnen we zo van elkaar leren :)
 

FredV

Banned
ik heb niets zelf laten veranderen. Gewoon genomen zoals die werd afgeleverd. Inderdaad, welke keuzes zijn er die je niet zelf kunt instellen?
 

NielsW

Lid
Ik ben dus zelf ook op zoek naar meer.
Het staat in ieder geval los van maxi/minidot.

neem bv de carjack functie, dat wanneer je auto boven een aantal kmpu komt dat de deuren op slot slaan. Die kun je niet zelf instellen maar moeten door de dealer worden gedaan.
Volgens mij heb je er nog meer namelijk.
 

FredV

Banned
Volgens mij kan je met een maxidot meer zelf dan met een minidot.
Klopt, kijk in mn album voor de foto's van de maxidot en welke opties er zijn.
Maar dat staat los van de vraag, welke opties kun jij niet en de dealer wel instellen. En om die opties gaat het.
 
De airco gaat automatisch aan als je de ventilator op de voorruit zet. Ik denk dat je dat eventueel wel aan of uit kan zetten (ik vind het zelf irritant).

Weet het niet 100% zeker.
 

wanderer

Senior Member
dacht dat het aan mij lag dat de airco aangaat als je de ventilatie op de voorruit zet, blijkbaar is dat toch "normaal" maar ik vind dat irritant...
 
Dit thema is voor mij echt helemaal nieuw!!!
Ik wist niet eens dat er iets te kiezen valt (wat het aan/uitzetten betreft)...
Vertel gerust meer.....:722:
 

paulus474

Senior Member
Ik heb het idee dat het "AC" altijd aanstaat? Hoe kun je dan weten of de airco inderdaad aan is?
 

FredV

Banned
Ik heb het idee dat het "AC" altijd aanstaat? Hoe kun je dan weten of de airco inderdaad aan is?
Als auto of AC in t venster staat
picture.php
 
Voor mij is dit ook nieuw.
Begrijp het dus goed dat ook als je geen maxi-dot scherm hebt, je toch anti carjacking kan laten activeren bij de dealer.
 
Ik kon bij de audi kiezen uit 2 soorten motormanagement, sportief of comfort. Dit zal bij de greenline wel niet gaan :grin:
 
Als auto of AC in t venster staat

Dit klopt niet helemaal Fred, want auto kan er ook staan zonder AC. M.a.w. je kunt ook de normale ventilatie temperatuur regelend zetten (echter wordt het niet zo koud natuurlijk ;) ). Probeer het maar gewoon op "auto" zetten en dan gelijk "AC" uit zetten.
 

FredV

Banned
Dit klopt niet helemaal Fred, want auto kan er ook staan zonder AC. M.a.w. je kunt ook de normale ventilatie temperatuur regelend zetten (echter wordt het niet zo koud natuurlijk ;) ). Probeer het maar gewoon op "auto" zetten en dan gelijk "AC" uit zetten.
Dat klopt toch, auto OF AC, als één van beide er staat, is de airoc aan.
 
Volgens mij moet ik frieteboer gelijk geven. Als hij op auto staat, en je zet ac uit, is de airco uit, maar auto staat er nog!
 
Bovenaan Onderaan