Welke led lampen

GJ M

Forumguru
Die site ken ik zo niet. Waar veel mensen hier een goede ervaring mee hebben is deze. De verlichting moet sowieso gecodeerd worden.
 
Die site ken ik zo niet. Waar veel mensen hier een goede ervaring mee hebben is deze. De verlichting moet sowieso gecodeerd worden.

Dit is niet de LED kentekenverlichting !!

Heb deze besteld, vandaag toegekomen maar hebben ook de gele schijn.


Welke zijn dat dan op hun website?
 

Rickb

Lid
Ik heb die V000052110 ook 2 maal in mijn auto zitten, maar ik krijg deze niet uitgecodeerd?

Ik heb de volgende waardes gebruikt:
  1. [09-Boordnet]
  2. [Security Toegang-16]
  3. Voer de toegangscode in: 31347
  4. [Aanpassen-10]
  5. [Kanaal 01] Licht25KZL HA59-Lasttyp 25
  6. Zet waarde op '43'
  7. [Kanaal 06] Licht25KZL HA59-Dimwaarde AB 25
  8. Zet waarde op '127'
Maar zoals gezegd komt de melding gewoon weer vrolijk terug na opnieuw starten / verlichting aanzetten.

Heeft iemand een idee?
 

prosier

Forumguru
Ik heb die V000052110 ook 2 maal in mijn auto zitten, maar ik krijg deze niet uitgecodeerd?

Ik heb de volgende waardes gebruikt:
  1. [09-Boordnet]
  2. [Security Toegang-16]
  3. Voer de toegangscode in: 31347
  4. [Aanpassen-10]
  5. [Kanaal 01] Licht25KZL HA59-Lasttyp 25
  6. Zet waarde op '43'
  7. [Kanaal 06] Licht25KZL HA59-Dimwaarde AB 25
  8. Zet waarde op '127'
Maar zoals gezegd komt de melding gewoon weer vrolijk terug na opnieuw starten / verlichting aanzetten.

Heeft iemand een idee?

Probeer eens "16" is iets van light-LED, low last typ... zwakke led lamp ofzoiets. Moest ik ook bij de stadslichtjes doen ;)
 
Heb deze nu ook zitten, wat een verschil tegenover die halogene lampen zeg!!

Maar vind ze wel redelijk fel schijnen..
kan je de sterkte aanpassen met deze?
7. [Kanaal 06] Licht25KZL HA59-Dimwaarde AB 25
8. Zet waarde op '127'

Die 127 iets lager zetten?
 

Rickb

Lid
Probeer eens "16" is iets van light-LED, low last typ... zwakke led lamp ofzoiets. Moest ik ook bij de stadslichtjes doen ;)
Nou, ik heb alle varianten met led geprobeerd, maar zonder resultaat. Mocht iemand anders nog een idee hebben dan hoor ik het graag.
 

ElScorpione

Forumguru
Ik zie in advertenties en op de Skoda site bij bepaalde uitvoeringen “LED achterlichten luxe variant” staan. Weet iemand wat die luxe variant is?
 

Rofffel

Forumguru
Wat Duijzer zegt idd.
De dubbele is namelijk LED en de enkele niet.
Bij de facelift is de luxe variant diegene die je zelf als profielfoto hebt ;).
 

JeSko

Forumguru
Wat Duijzer zegt idd.
De dubbele is namelijk LED en de enkele niet.
Bij de facelift is de luxe variant diegene die je zelf als profielfoto hebt ;).

Welke heb ik dan? Ook de luxe versie? Ze staan op mijn profielfoto maar ik weet niet of dat duidelijk genoeg is.:nailbiting:
 

ElScorpione

Forumguru
Wat Duijzer zegt idd.
De dubbele is namelijk LED en de enkele niet.
Bij de facelift is de luxe variant diegene die je zelf als profielfoto hebt ;).

Ow echt? Ik zag gisteren een Octavia rijden (ook FL) met een enkel streepje in het achterlicht. Dacht dat dit de luxe variant was. Die vind ik persoonlijk iets mooier dan degene die ik zelf heb ;) In mijn "oude" O3 (geen FL) had ik inderdaad een dubbele C in LED.

Het valt me overigens op dat de richtingaanwijzers in het achterlicht dan weer geen LED lijkt. Vooraan wel mooie LED's, achteraan niet. Vreemd.
 

Henrik

Forumguru
Serieus @ElScorpione ?
De achterlichten die jij in je huidige FL O3 hebt, dat zijn toch verreweg de mooiste?
Deze heb ik zelf ook in mijn O3 en vind ik vele malen mooier dan bijvoorbeeld die dubbele C's van de pre-FL.
Wat me daar altijd een beetje bij heeft gestoord is het feit dat het licht niet egaal verdeeld is.
Volgens mij zijn de hoekje en uiteinden iets feller dan de strepen. Hopelijk snap je wat ik bedoel. ;)

Bij de nieuwste luxe LED lampen, die jij en ik hebben dus, is het licht mooi gelijkmatig verdeeld.
Ook de kleur van de lampen vind ik mooi (minder oranje/meer rood dan de pre-FL).
En ook van de zijkant zien ze er mooier uit vind ik.
Nou ja, het is misschien ook een kwestie van smaak. Mijn vader bijvoorbeeld, die vindt de hele C-vorm op Skoda's niet mooi. Maakt niet uit in welke variant. :pardon:
 

sh0ck

Lid
Ik heb ook de enkele C, ook wel top achterlicht genoemd in mijn skoda. bijgevoegd nog plaatjes van de versies.
Die dubbele c van de andere lamp vind ik persoonlijk ook wel mooi.
 

Bijlagen

  • 29.jpg
    29.jpg
    252,3 KB · Weergaven: 150
  • normal light.png
    normal light.png
    535,4 KB · Weergaven: 148
Bovenaan Onderaan