Welke led lampen

robzie

Senior Member
Passen inderdaad prima op mijn O3-station, ik had er weliswaar voor een een hatchback (koffer) besteld, maar maakt geen verschil, passen prima en branden als een hel ;)
 

Paul5

Senior Member
En het is echt 2 tellen werk om ze te plaatsen
https://www.youtube.com/playlist?an...I6ThCzCESJOGrLKdXOaBDTO-o&src_vid=QkBhyNgAf4w

Kentekenplaat-verlichting van gloeilamp naar LED, bewaking de-activeren
alleen bij na-montage LED kenteken-verlichting, zodat er geen fout in de FIS verschijnt

Als de w5w gloeilamp in de kentekenplaat-verlichting (achter) is vervangen door een LED, dan wordt er een fout weergegeven in het Infotainment, zelfs als de CAN geen fout aangeeft. Met onderstaande codering kun je de LED lampen fouten-vrij gebruiken.

  1. [09-Boordnet]
  2. [Security Toegang-16]
  3. Voer de toegangscode in: 31347
  4. [Aanpassen-10]
  5. [Kanaal 01] Licht25KZL HA59-Lasttyp 25
  6. Zet waarde op '43'
  7. [Kanaal 06] Licht25KZL HA59-Dimwaarde AB 25
  8. Zet waarde op '127'
 
Laatst bewerkt:

jeroenschmidt78

Actief lid
En het is echt 2 tellen werk om ze te plaatsen
https://www.youtube.com/playlist?an...I6ThCzCESJOGrLKdXOaBDTO-o&src_vid=QkBhyNgAf4w

Kentekenplaat-verlichting van gloeilamp naar LED, bewaking de-activeren
alleen bij na-montage LED kenteken-verlichting, zodat er geen fout in de FIS verschijnt

Als de w5w gloeilamp in de kentekenplaat-verlichting (achter) is vervangen door een LED, dan wordt er een fout weergegeven in het Infotainment, zelfs als de CAN geen fout aangeeft. Met onderstaande codering kun je de LED lampen fouten-vrij gebruiken.

  1. [09-Boordnet]
  2. [Security Toegang-16]
  3. Voer de toegangscode in: 31347
  4. [Aanpassen-10]
  5. [Kanaal 01] Licht25KZL HA59-Lasttyp 25
  6. Zet waarde op '43'
  7. [Kanaal 06] Licht25KZL HA59-Dimwaarde AB 25
  8. Zet waarde op '127'

Vandaag de originele Led kenteken verlichting van Skoda met onderdeelnummer 000052110 geplaatst op mijn O3 combi.
Een fluitje van een cent en prachtig verlicht nu. As maandag bij Antera de verlichting omcoderen zodat de foutmelding verdwijnt. Blij mee!
 

Rofffel

Forumguru
Ik schrok me kapot toen ik mocht afrekenen bij de dealer voor die LED kentekenverlichting.
33.- per stuk EX btw :sterretjes:.
Redelijk bizarre prijzen.
 

CDK

Forumguru
Ik schrok me kapot toen ik mocht afrekenen bij de dealer voor die LED kentekenverlichting.
33.- per stuk EX btw :sterretjes:.
Redelijk bizarre prijzen.

Haha dat valt nog reuze mee, ik heb bij m’n Peugeot 3 wieler de gloeiballen laten vervangen voor led en mocht 280,- aftikken, waarvan 90,- voor de lampjes en de rest arbeid :sterretjes:
 

Rallye

Forumguru
@Roffel Dan heb je de VW-versie uit de Touran. De versie van de Rapid is veel goedkoper.

Zie mijn bericht in het topic over mijn auto:
Nu las ik dat je ook gewone VAG-lampjes kunt gebruiken, dus inclusief fitting. Daarbij heb je twee keuzes: 3AF943021A of 000052110. Ik lees ook dat er geen verschil is tussen beide lampjes, maar de 000052110 schijnt goedkoper te zijn. Kan iemand bevestigen dat ik net zo goed 000052110 kan nemen als de 3AF943021A?
 
Bovenaan Onderaan