Welke led lampen

Paul5

Senior Member
Gisteren deze nummerplaatverlichting geplaats, perfect en storing vrij.

http://www.ebay.de/itm/162331884468

Had de andere van VAG ook , maar meteen een storingsmelding , en toen ik deze plaatste op onze O3 , perfect geen fout melding , en dat voor € 19,95 incl. verzendkosten :yeehaa:
 

Bael

Forumguru
Het is het proberen waard want ik geraak toch nooit in de garage om dat te laten coderen :D
Heb je er lang op moeten wachten?
 

Paul5

Senior Member

Hufters

Actief lid
Naar aanleiding van dit topic ook deze besteld voor de fabia. Ben benieuwd of deze wel werken.
 

Bael

Forumguru
De led verlichting die @Paul5 hier vernoemde ook besteld, is vandaag toe gekomen.
Ik had al paar soorten leds geprobeerd allemaal met foutmelding dus had weinig goede hoop, maar deze nu gemonteerd en raar maar waar geen foutmelding en perfecte pasvorm op mijn O3 van 2017 :dankje::yeehaa:

@_Chris_ deze zijn redelijk fel, mocht iets minder maar gaat er nog net door vind ik

Bedankt voor de goede tip Paul :thumbsup:
 

Paul5

Senior Member
Graag gedaan Bael.

Maar ik heb ondertussen toch de VAG leds geplaatst, de 000052110 want mijn zoon kon via een comp. programma VCDS de fout melding weg krijgen , top toch :cheer:
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Bael

Hufters

Actief lid
Gisteren binnen gehad gemonteerd en werken zonder storingen. Gaat om een fabia 3 foto's zal ik later bijvoegen.
 

robzie

Senior Member
Passen die nou wel of niet op mijn Octavia combi III uit 9e maand 2014?
Ik kom er niet helemaal uit.....
 
Bovenaan Onderaan