Welke benzine tank jij?

Canon-Eye

Forumguru
:ot: Natuurlijk. Maar dat betekent niet dat ik zonder enige restrictie ALLES maar goed moet vinden. Dus zaken als toegang tot opgeslagen informatie en foto's en andere acties die helemaal niets met het lezen van een pagina te maken hebben, wil ik kunnen uitschakelen. Zo niet, dan ben ik weer weg...
 

DieselTDi

Forumguru
Ik heb een multi tank kaart geldig in heel europa.
Tank gewoon 95,
meestal bij de Esso (goed voor de punten)
Mn wagen rijdt wel rustiger / beter met 98 (shell heeft net als esso er geen ethanol dan in zitten)
Maar ach. 100 blijft 100 en die seconde langer onderweg er naar toe.. Boeien.
Levensduur motor......
Tis een lease.
Dont be gentle its a rental....
Boeit me dus ook niet.

2e prive auto is een 1.1 liter panda 169
Rijdt 6000 per jaar?....
Merk ik dom genoeg tussen 98 en 95 niets aan verschil
 

leon-cupra

Forumguru
@Canon-Eye , tot een jaar geleden zou je deze pagina wel gelezen hebben en zou deze pagina ongevraagd jouw foto’s kunnen “bekijken“. Ze vroegen er doodleuk jouw toestemming niet voor. :pardon:

en nu maar terug on topic of Peter zijn inbox zit wel propvol met off-topic berichten die hij dan dient te verwijderen. Het is voor die beste man ook weekend waar verondersteld wordt dat je niet hoeft te werken :D
 

leon-cupra

Forumguru
@DieselTDi bij de bedrijftankkaarten die ik in het verleden ooit had was 98 zelfs steeds niet mogelijk. Kon alleen maar 95 tanken. Bij de tankkaart van mijn partner is alleen diesel maar mogelijk.
 

Tees

Donateur
Interessant stuk @Desperado! Ik heb wel eens wat meer gelezen over die brandstofadditieven, maar eerlijk gezegd vind ik dat je symptomen oplost met een extra toevoeging, terwijl je dan beter de oorzaak kan wegnemen. Dus ipv een additief in de E10 te gooien, kan je beter E5 tanken imho.
En prijstechnisch zijn die additieven ook helemaal niet zo interessant, zeker niet als je ze er elke 2000 km ingooit (130 liter voor mijn F1c, met 6 cent prijsverschil is dat 8 euro in de benzine).

Even off-topic wat betreft de cookies: neem een fatsoenlijke privacyminnende browser, dan blockt ie automatisch alle onzin (ik kan Brave Browser van harte aanbevelen)
 

brepus13

Forumguru
Net weer even 45,75 Liter E5 erin gedaan. De Octavia had me alweer 782 km vervoerd na de vorige keer tanken.
 

gehaktbal

Forumguru
Altijd goede ervaring met Shell Fuelsave (ron95). :)
Deze reactie van mij is alweer erg lang geleden..!
Inmiddels sinds E10 de door de overheid opgelegde norm is, tank ik structureel E5 / Euro 98 brandstof. Wisselend tussen BP Ultimate en die van de Tamoil (Want zit erg dicht in de buurt en geven ook aan, net als BP, géén ethanol in de E5 te jorissen)
 

Tees

Donateur
Ik heb t in een ander topic al wel eens genoemd, maar ik tankte sinds de E10 altijd Super98 (E5 of E0), maar die is sinds ongeveer een maandje geexplodeerd qua prijs t.o.v. E10 (van 6-8 cent naar 20 cent verschil!). Voor mij dus voorlopig weer E10.
 
Bovenaan Onderaan