Henk.W
Lid
Wat je ook rijd in dit land gestraft wordt je altijd.
Ook wij hebben een hybride gereden met alle voordelen totdat er te veel op de markt kwamen en aangeschaft werden.
Dus alle regelingen overhoop, ook voor onze klassieke VW camper die zeer goed onderhouden werd en volledige gerev. met nieuwe motor diesel.
Wij hadden er heel veel geld ingestopt om hem als nieuw met alle eisen te voldoen als hobby en niet als dagelijks vervoer, dus pakken die klanten met nieuwe regelgevingen.
Door gezondheid omstandig deze verkocht, en toen verleden jaar de hybride van 5 jaar oud ingeruild voor de Skoda Yeti, als je voor de hybride net zoveel belasting moet betalen als voor de Skoda dan is de keuze makkelijk je zit beter en voor het milieu maakt het nagenoeg bijna geen verschil. Als je op de grote baan zit en je rijdt met alle twee dan loop je met de hybride ongeveer 1 op 17 en met de Yeti loop ik 1 op 14,5 met dezelfde snelheden, maar met de aanschaf waarde en het onderhoud ben je met de Skoda toch wel beter af.
Wat wordt er met de grote accu van de hybride gedaan die stuk gaat, want dat ding heeft ook niet het eeuwige leven en het kost maar zeggen ze +/- 1500 euro voor een nieuwe.
Het grootste voordeel is het rijden in de stad van de hybride, ik denk dat niet iedereen daar de hele dagen rijdt.
Ook wij hebben een hybride gereden met alle voordelen totdat er te veel op de markt kwamen en aangeschaft werden.
Dus alle regelingen overhoop, ook voor onze klassieke VW camper die zeer goed onderhouden werd en volledige gerev. met nieuwe motor diesel.
Wij hadden er heel veel geld ingestopt om hem als nieuw met alle eisen te voldoen als hobby en niet als dagelijks vervoer, dus pakken die klanten met nieuwe regelgevingen.
Door gezondheid omstandig deze verkocht, en toen verleden jaar de hybride van 5 jaar oud ingeruild voor de Skoda Yeti, als je voor de hybride net zoveel belasting moet betalen als voor de Skoda dan is de keuze makkelijk je zit beter en voor het milieu maakt het nagenoeg bijna geen verschil. Als je op de grote baan zit en je rijdt met alle twee dan loop je met de hybride ongeveer 1 op 17 en met de Yeti loop ik 1 op 14,5 met dezelfde snelheden, maar met de aanschaf waarde en het onderhoud ben je met de Skoda toch wel beter af.
Wat wordt er met de grote accu van de hybride gedaan die stuk gaat, want dat ding heeft ook niet het eeuwige leven en het kost maar zeggen ze +/- 1500 euro voor een nieuwe.
Het grootste voordeel is het rijden in de stad van de hybride, ik denk dat niet iedereen daar de hele dagen rijdt.