Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Dannydude85

Forumguru
ŠKODA Octavia Combi FL (3) Style Business 1.6 85 kW / 116 pk TDI Combi 7 versn. DSG

Laser white
Lederen bekleding in kleur rood A0748 Diamond stiksel
Dynamic pakket + paddles
18 inch Golus
Sunset
Dab+
Elek. open en sluit achterklep
Panoramisch schuif-/kanteldak
Optical parking assistent

Ja serieus een mooie combinatie! daar ga je een hoop plezier(bekijks) mee hebben. :thumbsup:
 
  • Leuk
Waarderingen: ENTE

Dannydude85

Forumguru
Mooie wagen. Alleen zou ik me dood ergeren aan die lifehammers. Ik zit daar altijd met mijn been tegen de middenconsole, zou niet bijzonder prettig zijn met die hamers. Bij mij hangen ze aan de deuren.

Thanks! mij storen ze niet zo, sterker nog, ik vind ze hier veel beter zitten, in mijn A3 zaten ze aan de matjes vast. Dat was pas fijn... :thumbsdown:
 
Laatst bewerkt:

Stewie

Senior Member
ŠKODA Octavia Combi FL (3) Style Business 1.6 85 kW / 116 pk TDI Combi 7 versn. DSG

Laser white
Lederen bekleding in kleur rood A0748 Diamond stiksel
Dynamic pakket + paddles
18 inch Golus
Sunset
Dab+
Elek. open en sluit achterklep
Panoramisch schuif-/kanteldak
Optical parking assistent

Gruwelijke bak! Echt knappe combinatie.
Veel plezier ermee.
 
  • Leuk
Waarderingen: ENTE
D

Deleted member 24009

Zo "tuurlijk" is dat niet, bij mij zit er ook geen cd speler in (amundsen). Was misschien een optie?
 

Japanese Power

Donateur
Het rode leer: wellicht niet ieders keuze. Voor mij was het ook een gokje hoe het daadwerkelijk zou staan, maar ik ben er super blij mee. Geeft een Octaaf even iets bijzonders!
Je geeft het zelf al aan: het leer: nee, niet mijn ding. Vind het persoonlijk nogal pooierig staan. Kan slijmen en zeggen dat ik het leer mooi vind maar laten we eerlijk blijven ;) verder een hele mooie samenstelling en wit staat gewoon erg goed op je octaaf. Veel plezier!
 
  • Leuk
Waarderingen: ENTE

Stewie

Senior Member
Na alle perikelen met betreffende mijn bestelde Cctavia en fleetmanager ben ik eruit.
Ik heb na mijn promotie (dus tijdens bestelling nieuwe wagen) gekozen voor een VW Arteon 2.0TDI DSG met nog wat opties :D.

Dus bij deze zal ik hier stoppen met reageren, nog een 3 a 3,5 maand en dan zou hij er moeten zijn...

Voor degene met een nieuwe Octavia, veel success. Heb hier al mooie auto's voorbij zien komen!
 
Ik heb de mijne 1 week geleden opgehaald.
ondertusse 2300km verder. In een weekje wat mods gedaan zoals setje eibach eronder, diverse vagcom aanpassingen zwarte gril en zwarte strip in de onderbumper verder moet ik zeggen hij bevalt prima.

next to come
oem spatlapen van skoda
Ez flex spoiler
VAG techniek stage 1+ en Dsg tuning
Milotec uitlaatjes
 

Bijlagen

  • IMG-20171116-WA0034.jpg
    IMG-20171116-WA0034.jpg
    321,9 KB · Weergaven: 151

e_19

Nieuw lid
Hai Kokkel, hoe heb jij je gril en onderstrip zwart gekregen? Nieuwe gril? Gewrapt? en wat zijn de kosten daarvan?
 

Stewie

Senior Member
Hmmm. Vandaag eens met een superb s3 1.6TDI DSG gereden en vond die meer lawaai maken als mijn 2.0TDI (manueel) octavia.
Ik gaf dit aan aan de verkoper die die stak het op de motor, de 1.6TDi zou een ander geluid maken.

Voor de rest reed dat wel top, enkel traag... zou dat niet gewoon kunnen worden vrees ik :).

Zo zie je maar dat de octavia een puike wagen is haha.
 
Bovenaan Onderaan