Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

corg

Lid
Net bij de dealer geweest. Mid September besteld: O3 SC 1.0 DSG Style Business. Initieel geindiceerde leverdatum: week 1. Zojuist vernomen dat de prod.week op 17 staat.......................5 maanden extra vertraging. pfffff. Blijkbaar leveringsproblemen tav de 1.0DSG. Skoda komt met een actie. Welke??????? Hoor morgen meer.
Ben wel benieuwd wat ze je aanbieden.
 
Vernomen dat het idd leveringsproblemen tav de 1.0 zijn die eea veroorzaken. Verder nog geen nieuws. Wordt aan gewerkt. Keep U informed :)
 

anbu

Nieuw lid
Vernomen dat het idd leveringsproblemen tav de 1.0 zijn die eea veroorzaken. Verder nog geen nieuws. Wordt aan gewerkt. Keep U informed :)

Succes met wachten, komt op zo’n 35 weken uit dan eer hij voor je bij de dealer staat, dat is serieus lang wachten .... Willen ze je op enige wijze compenseren dan?
 

arnold76

Nieuw lid
Ik heb de mijne 1 week geleden opgehaald.
ondertusse 2300km verder. In een weekje wat mods gedaan zoals setje eibach eronder, diverse vagcom aanpassingen zwarte gril en zwarte strip in de onderbumper verder moet ik zeggen hij bevalt prima.

next to come
oem spatlapen van skoda
Ez flex spoiler
VAG techniek stage 1+ en Dsg tuning
Milotec uitlaatjes

Mooie wagen ! Welk type wit is dit ?
 

Hamer

Lid
Mijn Octavia wordt ergens begin januari geleverd. Heeft weer (logisch) voordelen voor de leasemaatschappij.
Ben benieuwd, mijn eerste Skoda. Voorheen Seat Leon gereden, ook een fijne auto.

Klopt het dat DAB ontvanger tegenwoordig standaard op de Style Business is? Tijdens de offerte in juli was dit nog iets wat de verkoper er bij op zette voor 100 euro.
Als ik nu kijk, ook op de configurator, kan ik de optie DAB ontvanger niet meer aanvinken. Ook in de folder staat dat deze bij de Style Business uitvoering standaard zit.
 
Geldt dit dan voor de vanaf die datum geproduceerde auto’s, of vanaf dat moment bestelde auto’s?

Mijn Octavia is ergens oktober besteld en wordt verwacht 1e week januari bij de dealer.

Mijn Octavia is eind oktober besteld, en ik moet nog wachten tot midden april! Balen!
 

arnold76

Nieuw lid
Weet iemand wat op dit moment de levertijden zijn ? Ik moet 1 april een nieuwe. Wanneer moet ik die uiterlijk bestellen ?
 

Emiel2209

Actief lid
Die van mij is 4 weken geleden besteld en wordt volgende week al geproduceerd en week 3 afgeleverd. Vind ik bijzonder snel als ik alle verhalen hier lees. (1.6 tdi DSG)
 

EdK

Forumguru
Zou hem gewoon één dezer weken in 2017 nog bestellen met levertijd op eind maart begin april !!
Weet je zeker dat hij op tijd bij de dealer staat.
Die levertijden bij Skoda zijn af en toe net een russisch roulette !!
Ene moment is het 2 maanden en andere moment is het opeens 14 maanden....:pieker:
 
Bovenaan Onderaan