Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

EdK

Forumguru
dat worden nog drie lange weken of 21 lange dagen voor je er ook maar een meter mee kunt rijden...
Succes met het hardste deel van het wachten..
 

Rataplan

Forumguru
Nu in het zonnige Italië. De wagen leurt lekker door de heuvels heen.

Door hoogte verschillen paar keer onderkant kunnen zien. Het is mij opgevallen dat de 1.6 diesels een enkele uitlaatpijp hebben en de 2.0 een dubbele.
 

Dimocash

Nieuw lid
-Je hebt binnen je Climat Control een optie genaamd Air Care, maar deze staat met elke start weer uit. Terwijl het mij lijkt dat je dit juist aan wilt hebben?

Hier erger ik mij ook aan. Start stop kan ik nog met een knopje aanpassen, aircare moet ik echt binnen het menu aanpassen.
 

Locke_

Lid
ik zie hier zoveel meldingen van nieuwe auto's langskomen dat ik maar eens ben gaan bellen, helaas pas begin oktober in productie en verwachte levering in begin november. Besteld op 30 mei :(
 

Cees33

Forumguru
De eerste 100 km zitten erop. Wat een heerlijke auto. Wat een luxe. Alles is goed gegaan met de aflevering. Moet alles nog ontdekken mbt het infotainment. Maar wat een mooi scherm en werkt super snel en met gesture control.
Hierbij een paar fotos
 

Bijlagen

  • IMG_0037.JPG
    IMG_0037.JPG
    1,4 MB · Weergaven: 319
  • IMG_0038.JPG
    IMG_0038.JPG
    1,5 MB · Weergaven: 335
  • IMG_0039.JPG
    IMG_0039.JPG
    1,2 MB · Weergaven: 329
  • IMG_0040.JPG
    IMG_0040.JPG
    995,3 KB · Weergaven: 325
  • IMG_0041.JPG
    IMG_0041.JPG
    1,1 MB · Weergaven: 328
  • IMG_0042.JPG
    IMG_0042.JPG
    1,1 MB · Weergaven: 320
  • IMG_0043.JPG
    IMG_0043.JPG
    861,4 KB · Weergaven: 325
  • IMG_0044.JPG
    IMG_0044.JPG
    1,2 MB · Weergaven: 247
Wat een gave bak man!!! Mooie kleur ook. Jaloers!!
Lekker veel foto's gepost, thx.
Veel veilige km. Merk je veel verschil met jouw vorige auto?
 

Cees33

Forumguru
Zeker Jack. Maar die was ook al 12 jaar oud. Deze is stiller en de DSG is heerlijk. Kom alleen niet op skoda connect. Alles doorlopen incl registratie en krijg de melding "service niet beschikbaar" Iemand een idee?
 

m@rc

Lid
ik zie hier zoveel meldingen van nieuwe auto's langskomen dat ik maar eens ben gaan bellen, helaas pas begin oktober in productie en verwachte levering in begin november. Besteld op 30 mei :(
Heb helaas precies hetzelfde doorgekregen deze week :( Verwachting was half of eind september.
 

JurgenM

Forumguru
Juist op MySkoda gezien dat hij gisteren in productie is gegaan. Toen ik de laatste keer geïnformeerd heb bij de garage zou hij midden oktober aankomen in Brussel. Dat zijn nog 6 weken, lijkt mij lang niet?
 
De eerste 100 km zitten erop. Wat een heerlijke auto. Wat een luxe. Alles is goed gegaan met de aflevering. Moet alles nog ontdekken mbt het infotainment. Maar wat een mooi scherm en werkt super snel en met gesture control.
Hierbij een paar fotos
Hoe krijg je alle informatie tegelijk op het scherm, zie foto 0043
 

Joh@n

Forumguru
In dit geval bedoelde ik de modeljaar update :) Die heeft bijvoorbeeld ook gesture control en aanpasbare kleuren van de display tussen de tellers. Is geleverd vanaf week 22 oid, net na jouw levering dus. Die van mij is van mei en heeft het ook niet.
 
Bovenaan Onderaan