Waarom niet eens een meeting in Woerden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Octavia_II

Actief lid
Typisch een boel mensen die een meeting willen bijwonen, maar niemand die de volgende meeting wil organiseren.
(en ja, daar ben ik d'r ook 1 van...) :blush:

Groet,

Charlie
 
maar hoe moeilijk kan het zijn!
in de meern in de buurt van de skoda dealer is een Recreatieplas Strijkviertel pakeer plaats genoeg. er is ook een frietkot/koffie hoek.
Wellicht is dat een idee.

je spreekt een datum/tijd af...en je hebt een meeting...toch
 

cvegreen

Forumguru
Meen ik hieruit te kunnen herleiden dat jij je wel kan engageren voor een meeting aan die recreatieplas Strijkviertel?
Er moet toch een beetje iets geregeld worden , anders lijkt vrees ik dat het op een sisser zal uitdraaien . Duur hoeft het inderdaad niet te zijn . Maar een beetje organisatie is toch gewenst.
 

Falcon

Donateur
In mijn ogen heb je de keuze voor 3 verschillende meetings:

1. Een uitgebreide ala vorig jaar met een bezoek aan een ander bedrijf en demonstraties etcetra met dus het doel om zoveel mogelijk variatie erin te hebben zodat er zoveel mogelijk verschillende mensen kunnen komen.

2. Dan heb je de keuze om bijvoorbeeld ergens centraal af te spreken en daarna een toertochtje te beginnen en na afloop een BBQ te gaan doen of ergens anders te gaan eten.

3. En als laatste is de manier zoals skodademeern voorstelt. Je spreekt ergens op een parkeerplaats af en regelt koffie.

Ik denk (assumption is the mother of all fucked ups, dus zeg het wanneer ik het fout heb) dat iedereen op zijn minst punt 1 of 2 verwacht van een Skodaforum Meeting.
 

Octavia_II

Actief lid
Een barbeque, daar hoef je niet zoveel voor te regelen. :winkie:

Zie bijvoorbeeld www.easybbq.nl

4 of 5 soorten BBQ vlees of vis per persoon (dagvers).
4 salades: frisse komkommersalade, salade van diverse soorten rauwkost, huzarensalade en kartoffelsalade
4 sauzen: BBQ-saus, cocktailsaus, knoflooksaus, satésaus
Turks brood & kruidenboter
Inclusief porseleinen borden, RVS bestek en gas BBQ
Gratis
bezorging en ophalen

En dat alles voor ongeveer 11-14 euro pp.

Ps. en je hoeft ook niet zelf af te wassen :winkie:
 

Falcon

Donateur
Was dit een trigger om bij mij de meeting-organiseer-kriebels terug te krijgen? ;)... Ik denk dat mooi lokaal door iemand in het zuiden van het land geregeld kan worden ivm onze zuiderburen. ;)

Hou ook even rekenening met een parkeerplaats voor minimaal 50 auto's ..
 

Octavia_II

Actief lid
@Falcon
Laat ik nu net even geen parkeerplaats voor 50 auto's voor de deur hebben.... :winkie: (maar ik zal eens informeren in mijn kennissenkring...)

@Nemo
Was jouw post bedoeld als aanmelding als organisator voor de BBQ? :grin:

@Iedereen
V.w.b. de BBQ ik heb hier nog steeds de €33,45 liggen die ik overgehouden heb aan mijn sticker aktie. Dit bedrag kan hier natuurlijk ook voor de BBQ gebruikt worden, alleen als er 50 man komt dan is het misschien iets te weinig :crazy:

Groet,

Charlie
 

nemo

Senior Member
Haha charlie. Ik kan hier echt niks over zeggen. Maar dat geld kan best in de BBQ-pot. Kunnen we misschien de kok van betalen :D
 

Tallguy

Forumguru
Ik ben en blijf voorstander van een meeting in het zuiden van NL om onze Belgische leden er ook eens in grotere getalen bij te krijgen.
Oftewel...Noord-Brabant, ergens in de buurt van R'dam (niet te grote afstand van Antwerpen)
 

Tallguy

Forumguru
Ik heb in den beginne al een keer een meeting georganiseerd bij het AC restaurant in De Meern.

We hebben zat leden dus iedereen mag een keertje aan de beurt komen, ik ben niet zo egoistisch :1819:
 

Octavia_II

Actief lid
Precies zo denk ik er ook over! :winkie:
Ik heb de Skoda Forum sticker actie gedaan, nu mag iemand anders de volgende meeting doen...
 

nemo

Senior Member
Rustig boys. Uit betrouwbare bron weet ik dat er best wel mensen mee bezig zijn!!
 

Maarten

Forumguru
Even over de BBQ.
Via mijn werk hebben we ooit de BBQ via het genoemde bedrijf Easybbq geregeld.
Ik zal het maar kort zegge; geen aanrader!
 

Falcon

Donateur
Goed dat je het even aangeeft, want mijn vader gaat in juni met pensioen en wij hadden hun ook op de lijst staan.

Zou je iets specifieker kunnen zijn over wat er precies niet goed ging etcetra?
 

Maarten

Forumguru
Het ging super.
Op tijd, mooie bbq, vriendelijk, maar het vlees (en daar gaat het toch om) is werkelijk niet lekker. Voorgekookt en smaakloos. Soms zelfs geperst vlees.
Nee, geen aanrader dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan