Waarom niet eens een meeting in Woerden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Glenn

Actief lid
Weet je al welke maand zal eens rond horen wie kan mee krijgen is wel wat interesse van speciale skoda’s
 
Als het in oktober (of later) gehouden wordt, kan ik met m'n nieuwe O2 Elegance komen.
Met de (tijdelijke) Peugeot 207 durf ik me niet te vertonen..
 

Tallguy

Forumguru
Woerden is wel centraal in NL (voor de meesten althans), maar...we hebben ook best wat Belgische leden en het zou ook leuk zijn hun tegemoet te komen door een meeting wat meer zuidelijk te plannen (Noord-Brabant).
Misschien is die Belgische enclave (Baarle-Nassau en Baarle-Hertog) wel een leuke plaats?
 

EdK

Forumguru
:ot:
plak op mijn motor ook een sticker, of maar beter op mijn helm...
Er zin hier vast wel meer motorrijders toch?
dus als je deze ziet rijden dan ben ik dat

Op je helm is wel het laatste wat je moet doen.
De lijm heeft namelijk een negatief effect op de kunststof.
En je merkt het pas op moment dat er wat gebeurt en de helm zijn werk moet doen !
 

skodaoctavia2

Actief lid
Op je helm is wel het laatste wat je moet doen.
De lijm heeft namelijk een negatief effect op de kunststof.
En je merkt het pas op moment dat er wat gebeurt en de helm zijn werk moet doen !


helm is van glasfiber , maar bedankt voor de waarschuwing. plak het logo wel op de kentekenplaat.
 

EdK

Forumguru
helm is van glasfiber , maar bedankt voor de waarschuwing. plak het logo wel op de kentekenplaat.

Ook bij glasfiber schijnt het negatief effect te hebben.
Zelfde dat een helm maar 3 tot 5 jaar meegaat en je dan beter een nieuwe kunt aanschaffen. UV straling heeft ook negatief effect.
En als je de helm hard laat vallen krijgt de binnenschaal op zijn donder en wordt er ook geadviseerd om hem niet meer te gebruiken !
 

Hetzer

Forumguru
:ot:
plak op mijn motor ook een sticker, of maar beter op mijn helm...
Er zin hier vast wel meer motorrijders toch?
dus als je deze ziet rijden dan ben ik dat
anno16651c.jpg

Qua Patet Orbis , duidelijk te herkennen :winkie: !
 

Hetzer

Forumguru
we hebben een kenner :aangenaam:

Collega, van het andere, grotere en zwaardere krijgsmachtdeel :winkie: ( en helaas zonder nato-status :winkie:)

anyway weer een beetje on-topic, als er een meeting georganiseerd word , in woerden ben ik zeeer zeker weer van de partij !!!!!!!!!!!!!
 

Bijlagen

  • RNLA_Leopard_2_A5_NL_Army_Days_2003_30.jpg
    RNLA_Leopard_2_A5_NL_Army_Days_2003_30.jpg
    95,9 KB · Weergaven: 11
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan