Waarom niet eens een meeting in Woerden

Status
Niet open voor verdere reacties.

MinT

Lid
Binnenkort mag ik weer een auto uitzoeken en als ex-Skoda rijder zit ik weer aan een Skoda te denken. Hoop dat de meeting er snel komt om zo wat leden te ontmoeten... en de Skoda's te zien natuurlijk.

Octavia_II

Actief lid
...
Ik heb van mijn sticker actie iets meer dan 20 euro overgehouden. (exacte bedrag post ik hier nog)
...

Het eind resultaat had ik al bekend gemaakt in de "sticker" discussie, maar belofte maakt schuld dus:
uiteindelijk heb ik dus €33,45 overgehouden aan de sticker aktie!

Zoals al geschreven kan de volgende organistor(en) dit bedrag gebruiken voor de volgende SFM (Skoda Forum Meeting)
Bijvoorbeeld voor koffie met gebak voor iedereen... :D

Groet,

Charlie

EdK

Forumguru
Of als donatie naar Exiter die weer 120 euries moet neertellen voor de forum software update ??
Hebben alle leden er profijt van en niet alleen SFM bezoekers !

Octavia_II

Actief lid
Of als donatie naar Exiter die weer 120 euries moet neertellen voor de forum software update ??
Hebben alle leden er profijt van en niet alleen SFM bezoekers !

Hoi Edk,

Exciter kwam zelf met het idee om dit geld te gebruiken voor de volgende SFM. (Dit was echter wel voordat hij 120 euries moest investeren...)

Dus Exciter, als je van gedachten veranderd bent stuur me een PM met je bankgegevens en dan maak ik het geld wel over..... :xyxthumbs:

Groet,

Charlie

EdK

Forumguru
Hoi Edk,

Exciter kwam zelf met het idee om dit geld te gebruiken voor de volgende SFM. (Dit was echter wel voordat hij 120 euries moest investeren...)

Dus Exciter, als je van gedachten veranderd bent stuur me een PM met je bankgegevens en dan maak ik het geld wel over..... :xyxthumbs:

Groet,

Charlie

Zie mijn tekst niet als een verplichting hoor !!
Maar na je tekst over de winst die je had overgehouden aan de stickers schoot mij opeens de kosten om het forum in stand te houden te binnen !
En had zoaiets van waarom dan niet hier in steken zodat elk forumlid er profijt van heeft !

MarcoO2

Forumguru
Hallo allemaal, Toch nog even een reactie van mij, Er zijn bij mij wat veranderingen in het werk en Heb wat problemen met de auto en die moeten eerst verholpen worden. Motor lampje gaat steeds aan en de auto loopt niet goed stationair. Dus auto moet naar de garage. OM het probleem op te laten lossen. Als dit is gebeurd kom ik terug op een meeting te plannen!!

En, hoe staat het met je auto (en daarna de planning van de SFM)? :grin:

Wasmachineman

Forumguru
Wellll , dat ligt er maar net aan wanneer jij je vakantie plant !! :489::1761:
Zelfde periode als jij !:grin:
In mei en in juli dit jaar !
Mei Ibiza, beetje moeilijk voor een SFM.
Juli Italie, we zitten op 3 locaties in Italie + 2 overnachtingen in Duitsland dus dan wordt een (mini) SFM misschien wel mogelijk !:489:

EdK

Forumguru
Zelfde periode als jij !:grin:
:489:

Wel ben bang dat dit voor mij anders ligt , je bent een beetje op de hoogte van mijn werkgever !
Dus zodra de campings en jachthavens hun poorten weer openen, dan wordt het voor ons wat rustiger met plaatsen en iets drukker met storingen !
Maar het seizoen voor de recreatie is voor ons weer makkelijker vrij nemen en de teveel gemaakte uren op te nemen voor vakantie's !

Dus mijn periode is veel groter dan die van jou en dus niet hetzelfde !

Snor

Lid
Ik woon in De Meern, lekker dichtbij. Mijn buurman en ik zijn van de partij. Mijn buurman met een blauwgrijze S2 170 Pk, 18" Luna en ik met een Candy White 19Tdi 17" Trifid (en die zie je niet veel!!! check mijn album voor foto's).

___JC___

Forumguru
Ik woon in De Meern, lekker dichtbij. Mijn buurman en ik zijn van de partij. Mijn buurman met een blauwgrijze S2 170 Pk, 18" Luna en ik met een Candy White 19Tdi 17" Trifid (en die zie je niet veel!!! check mijn album voor foto's).

:ot:Je buurman heeft Themisto's, maar verder zit het wel snor! :grin:

sitechris

Donateur

Ik woon ook in De Meern. We kunnen wel even in konvooi naar Woerden :). Ik heb niet alle pagina's doorgenomen, dus wellicht een vraag waarop al antwoord is gegeven. Maar is er al een datum geprikt?

van inkel

Forumguru
Ik woon ook in De Meern. We kunnen wel even in konvooi naar Woerden :). Ik heb niet alle pagina's doorgenomen, dus wellicht een vraag waarop al antwoord is gegeven. Maar is er al een datum geprikt?

D'r is zelfs nog geen organisator, dus laat staan een datum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan