...
Ik heb van mijn sticker actie iets meer dan 20 euro overgehouden. (exacte bedrag post ik hier nog)
...
Of als donatie naar Exiter die weer 120 euries moet neertellen voor de forum software update ??
Hebben alle leden er profijt van en niet alleen SFM bezoekers !
Hoi Edk,
Exciter kwam zelf met het idee om dit geld te gebruiken voor de volgende SFM. (Dit was echter wel voordat hij 120 euries moest investeren...)
Dus Exciter, als je van gedachten veranderd bent stuur me een PM met je bankgegevens en dan maak ik het geld wel over..... :xyxthumbs:
Groet,
Charlie
Hallo allemaal, Toch nog even een reactie van mij, Er zijn bij mij wat veranderingen in het werk en Heb wat problemen met de auto en die moeten eerst verholpen worden. Motor lampje gaat steeds aan en de auto loopt niet goed stationair. Dus auto moet naar de garage. OM het probleem op te laten lossen. Als dit is gebeurd kom ik terug op een meeting te plannen!!
SFM is toch nooit in de vakanties ?
Zelfde periode als jij !:grin:Wellll , dat ligt er maar net aan wanneer jij je vakantie plant !! :489::1761:
Zelfde periode als jij !:grin:
:489:
Ik woon in De Meern, lekker dichtbij. Mijn buurman en ik zijn van de partij. Mijn buurman met een blauwgrijze S2 170 Pk, 18" Luna en ik met een Candy White 19Tdi 17" Trifid (en die zie je niet veel!!! check mijn album voor foto's).
Ik woon in De Meern, lekker dichtbij. Mijn buurman en ik zijn van de partij. Mijn buurman met een blauwgrijze S2 170 Pk, 18" Luna en ik met een Candy White 19Tdi 17" Trifid (en die zie je niet veel!!! check mijn album voor foto's).
Ik woon ook in De Meern. We kunnen wel even in konvooi naar Woerden. Ik heb niet alle pagina's doorgenomen, dus wellicht een vraag waarop al antwoord is gegeven. Maar is er al een datum geprikt?