Waarom niet eens een meeting in Woerden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Falcon

Donateur
Das inderdaad niet te pruimen dan Maarten. Streep door EasyBBQ!

Even ontopic.. Nemo?? Wat bedoel je met dat er op de achtergrond mensen "aan het werk zijn" .. nu maak je mij wel heel nieuwsgierig!! En meerdere met mij denk ik?

Of mag je er niks over zeggen? Dan moet je het even voor je houden hoor! :)
 

nemo

Senior Member
@ Falcon. Het is verboden om off topic te gaan, dat weet je toch.

Maar om antwoord te geven op je vraag: dit is mij in vertrouwen verteld, en ik heb beloofd dit voor mij te houden. Dus ik heb eigenlijk al teveel verteld :tongue: Maar als er iets georganiseerd wordt, ben jij vast het pensioen van je vader aan het vieren :tongue:
 

Hetzer

Forumguru
Mocht het te lang gaan duren wil ik wel weer eens het voor touw nemen, ik kan wel eens kijken of er een meeting te organiseren is in omgeving van Putte/Woensdrecht/Roosendaal
 

EdK

Forumguru
BBQén op de militaire basis, kunnen de 4x4 octies en de yeti's meteen een parcourtje rijden !?
Maar degene die dan een S2 combi rijden kunnen toch de BBQ kolen en het vlees meenemen , als er een olifant in die kofferbak kan , dan zeker dat beetje BBQ gerei lijkt me zo !?
 

van inkel

Forumguru
Zal m'n koffer met BBQ gereedschap alvast in de auto gooien, wel wachten met organiseren tot ik m'n nieuwe bolide heb .
 

MarcoO2

Forumguru
Eerst maar de locatie regelen, dan komt het bbq-vlees vanzelf. Vrijwel iedere fatsoenlijke plaats heeft wel een keurslager die, als je daar het vlees koopt, een mooie gasbbq erbij levert.

Heb dat al wel vaker gedaan, werkt als een speer! :xyxthumbs:
 

MinT

Lid
Volgens mij is dit qua doorlooptijd de langste 'regel een meeting' thread?
Anyway: maakt me niet uit waar de meeting is ik kom toch wel als het maar in een weekend gebeurt.
 
oke,
ik heb het idee dat een grote meeting nog wel even gaat duren.
wellicht is het idee, om bij de opening threat te blijven om een mini meeting te doen in de meern voor mensen in de omg utrecht.
ik heb het idee dat er genoeg zijn.

ik zal morgen even aan skoda de meern vragen of zij er wellicht iets mee willen doen
 

Wasmachineman

Forumguru
Ja hoor, ik kom ook wel naar Utrecht !
Petje af voor de organisatie !:xyxthumbs:
Kan ik gelijk eens kleuren bekijken en proefrijden met een S2 !!
 

Kirsten

Senior Member
Nou, Brabant klinkt mij goed in de oren... kom maar bij mij bbq'en zou ik zeggen. Omgeving Utrecht is ook goed haalbaar, ik ben er dan zowieso ook eens een keer bij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan