Waar lifehammer plaatsen in Superb S3

Canon-Eye

Forumguru
Als je 'm aan de B-stijl nog kunt vinden nadat de gordijnairbag is afgegaan?
Alles afwegend heb ik 'm aan de rand van de middenconsole geplaatst aan de passagierskant. Centraal, niet te laag en goed in het zicht.
 

Canon-Eye

Forumguru
Die sleutel zit in een broekzak. Om m eruit te krijgen moet ik eerst uitstappen.
Maar als ik ben uitgestapt heb ik dat resqueding niet meer nodig... :pardon:
 
Laatst bewerkt:

leon-cupra

Forumguru
En wat als de sleutel nog thuis ligt door het keyless systeem (kan perfect)... lig je daar op je dak zonder sleutel en lifehammer
 

Hakar

Donateur
Je hebt altijd een sleutel bij..
Niet altijd hoor.
Ik woon in een omgeving waar je in theorie de voor en achterdeur nog gewoon open dan wel ontgrendeld kunt laten als je even met de hond gaat wandelen.
Dat doe ik in de directe omgeving van mijn huis, dus geen auto, fiets, motor of huissleutel mee in zo'n geval.
 

Canon-Eye

Forumguru
Alles tot je goeie dienst @EdK maar de grap van keyless entry is toch dat je die sleutel (inclusief sleutelhanger, neem ik dan even aan) in je zak kan houden?

Nou, probeer jij - zittend c.q. ondersteboven hangend in de auto - maar eens om zo'n sleutel+hanger uit je broekzak te krijgen. Dat is dus geen goeie plek, maar waar dan wel... Dát was mijn vraag.
Snap jij het nu ook? :D
 

HarrieSkoda

Forumguru
Wat een muggenzifterij hier weer..

Het is nog altijd beter om zoiets bij te hebben, en er misschien wel bij te kunnen, dan bij voorbaat al er van uit gaan dat je er niet bij kunt.

Misschien is yoga een goede uitkomst om wat losser in de ledematen te worden :D.
 

EdK

Forumguru
Wat een muggenzifterij hier weer..
Het ergste is nog , dat als je op je kop in het water ligt en je je met je lifehammer hebt weten te bevrijden dan het volgende probleem komt.
Want zodra je dan aan de kant staat in het donker is het wel slim om je veiligheidsjasje aan te trekken.
En laat de dealer die nu in de kofferbak bij het reservewiel geplaatst te hebben.....
Tsja en hoe kom je daar nu dan weer bij als de wagen op zijn kop in het water ligt....
Keyless zal waarschijnlijk niet meer werken en de klep openen met de voetsensor zal het ook niet meer doen...

Tsja dan sta je daar op dat donkere weggetje onbeschermd langs de kant van de weg.......:pieker::pieker::jaja:


:deuk::deuk::maakmegek::maakmegek:
 

Canon-Eye

Forumguru
Als jij het muggenzifterij wil noemen, prima.
Ik noem het meer praktisch denken - en het ene probleem (er niet bij kunnen) vervangen door een ander (het niet uit je zak kunnen krijgen) lost de vraag in de topictitel ook niet op.
 
Bovenaan Onderaan