Waar lifehammer plaatsen in Superb S3

turboturbo

Forumguru
Ik had 'm in m'n F1 tegen de dakhemel gemonteerd. Vlak achter het leeslampje.
Zo goed als uit het zicht voor mij tenzij je ernaar kijkt.

In m'n huidige Skoda zit ie tegen de dorpel aan bij m'n voeten, eigenlijk een waardeloze plek.
 

leon-cupra

Forumguru
Hier in BE heeft quasi niemand dit. En als je het ziet, is het wss een nederlandse import. Snap wel waarom je het zou hebben maar dan nog ... daarmee dat een volgende een cabrio wordt, hoeven de ramen niet aan diggelen getikt worden :deuk:
 

HarrieSkoda

Forumguru
Hier in BE heeft quasi niemand dit. En als je het ziet, is het wss een nederlandse import. Snap wel waarom je het zou hebben maar dan nog ... daarmee dat een volgende een cabrio wordt, hoeven de ramen niet aan diggelen getikt worden :deuk:

Scheelt dat het ook een gordelsnijder is.

En wat dacht je van hulp aan hen die het behoeven, wat je onderweg tegenkomt?
 

Arjann

Forumguru
Hier in BE heeft quasi niemand dit. En als je het ziet, is het wss een nederlandse import. Snap wel waarom je het zou hebben maar dan nog ... daarmee dat een volgende een cabrio wordt, hoeven de ramen niet aan diggelen getikt worden :deuk:

Maar bij jullie rijden de meeste weer met zo'n mooie brandblusser en dat hebben wij dan weer niet :pardon:
 

Hakar

Donateur
Ik gebruik ze tegenwoordig om honden en achtergelaten kinderen uit auto's te bevrijden. Super handig!

:thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Hoop voor je dat deze melding "Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk" dan uitstaat, anders hebben ze wat om te traceren dat jij dat ruitje hebt ingetikt.
Intikken van ruitjes is voor sommigen namelijk nog erger dan dieren of kinderen in een snikhete auto achterlaten.
 

leon-cupra

Forumguru
Kapje hoeft niet open gesneden worden. Kapje is al open ;)
Nog zo een misverstand over cabrio rijden,je hoeft geen 30°C te hebben om open te kunnen rijden. Enkel geen regen en dakje kan open :)

Brandblusser zit meestal gewoon in de koffer. Overlaatst zo iets stoms gehoord over brandblusser en verzekering: indien je de brandblusser niet gebruikt bij het uitbranden van de wagen, kan de verzekering zich terugtrekken. Raar,weet wel niet of het waar is. :pardon:
 

Rosinfield

† In Memoriam
Zoiets?
3e20a4245c92fb33fd43f9aa434924ac.jpg
 

leon-cupra

Forumguru
Scherper lezen! Er staat: het eventueel gesloten kapje. Dán is het dus niet open...
Niet iedereen zal zo gek zijn om in ons klimaat altijd onder alle omstandigheden open te blijven rijden.
jij moet scherper lezen :tongue:
Een cabrio koop je om open te rijden. Dus hoef je niet te snijden :tongue:
Een beeld dat mij bijblijft, ging naar school, putje winter, tegen het vriespunt, staat daar een man te wachten aan de lichten met de kap open. :D:D ga ik deze winter toch ook proberen :D:D

@Peter-036 , i know, alhoewel mijn schoonzus dit vroeger nog gepobeerd heeft en het regende toch binnen.
 

Spinal

Forumguru
Maar bij jullie rijden de meeste weer met zo'n mooie brandblusser en dat hebben wij dan weer niet :pardon:

En dit zijn altijd poederblussers, indien je de brand geblust krijgt en vrolijk verder rijd, valt binnen afzienbare tijd het ene na het andere electronische systeem uit. Ik krijg jaarlijks een opfris cursus brandjes blussen, en het advies daar is: laat je auto lekker affikken als het kan (indien een poederblusser het enige blusmiddel voor handen is) De beste man liet altijd een beetje poeder uit een potje door de lucht dwarrelen om te laten zien hoe fijn het spul is. Totdat de 3e beamer kapot ging hierdoor, toen werd hem dringend verzocht de poeder ín het potje te laten zitten.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan