W8 / Superb-verlichting

Frankie

Actief lid
Er is geen nut, zoals ik eerder zei is het alleen voor de sier..!! Het strooit een, in dit geval, rode gloed op het donkere interieur... Anders dan de huidige verlichting is dat er in de unit in het dak 2 rode leds zitten welke naar onder schijnen en het bovenstaande voor je regelen /forum/images/graemlins/smile.gif
 

Frankie

Actief lid
@Fransz:
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
hoi kun je op ebay duitsland voor een beetje wisselgeld kopen !!!

gr

een tevreden superb rijder zou je ook moeten doen hoef je het ook niet extra te kopen

gr


[/ QUOTE ]
Kijk da's nu juist de truuk... Met dat beetje wisselgeld extra een, nog, mooiere auto hebben dan een Superb met dat deeltje standaard /forum/images/graemlins/smile.gif
 

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Nog meer lampjes ?
Foei Higgy ! Dit is toch echt spuuglelijk... /forum/images/graemlins/smile.gif

[/ QUOTE ]
Ik ga hem bestellen bij www.ichwillautoteile.de
Goede prijs, de eigenaar Jan spreekt zowaar nog wat NL ook en komt sympathiek op me over. Bovendien is e.e.a. bij de Elegance plug en play.
Mag jij komen kijken als het klaar is Karstie! /forum/images/graemlins/grin.gif
 

higgy

Forumguru
Jep. Bevestigd. Indien je een automatisch dimmende spiegel hebt (en die heeft de Elegance) dan is ie p&amp;p.
 
Ik zie zo'n binnenverlichting ook wel zitten eigenlijk, zeker voor dat geld. Ik zit me alleen even af te vragen of ik nu beige of grijs moet bestellen.. Als ik het zo op die fotos bekijk, denk ik dat de standaard kleur voor de O2 beige is, klopt dat?

(Ben een klein beetje kleurenblind, dus ik heb wat moeite om de verschillen in kleur te herkennen /forum/images/graemlins/smile.gif )
 

nomad

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Jep. Bevestigd. Indien je een automatisch dimmende spiegel hebt (en die heeft de Elegance) dan is ie p&amp;p.

[/ QUOTE ]

en gezien de commentaren: "absolut GEIL, völlig problemloser Einbau mit bestehender Anleitung,

Bewertung: [5 von 5 Sternen!]"

Moet het geen probleem zijn. Maar zijn die ledjes nou rood of groen ? En ja, ik wil het ook zien /forum/images/graemlins/worshippy.gif
 
@TDIDSG:

Heb jij de standaard rode 'aanduidingsverlichting' nou door groene vervangen? En was dat veel werk?

Voor alle anderen: Als je ff zoekt op "W8 leuchte" in Googel, dan vind je veel aanbieders die ook blauwe (kots) en groene ambient-licht-ledjes leveren!!
Kosten iets meer: rond de 47 euro.

Hoe zou het standaard W8 ding (met z'n rode aanduidingsverlichting) eigenlijk staan in een O2 die toch eigenlijk overwegend groen verlicht is??
 
Check dit:

http://www.passatplus.de/umbauteile/innenleuchte/innenleuchte.htm

3U0 947 105 4D5 Innenleuchte, hellbeige (ivory) 66,24

Hier staat een hele mooie foto van een SuperB verlichting. Eerlijk gezegd heeft die wel mijn voorkeur boven een Passat uitvoering.

Ik vraag vanmiddag mijn dealer wel even wat het kost. De vraag is alleen: is deze(indien dimmende binnenspiegel) ook plug and play? Kan me niet voorstellen dat het niet zo is, maar goed, je zult altijd zien...
 

higgy

Forumguru
In NL kost ie € 58,00. Da's ex. verloopsnoertje, dat echter op Ebay wel weer wordt aangeboden.
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
In NL kost ie € 58,00. Da's ex. verloopsnoertje, dat echter op Ebay wel weer wordt aangeboden.

[/ QUOTE ]

Heb je dat verloopsnoertje ook nodig bij het exemplaar van ichwillautoteile? En wordt het daar wel standaard meegeleverd met die W8 unit dan?
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
In NL kost ie € 58,00. Da's ex. verloopsnoertje, dat echter op Ebay wel weer wordt aangeboden.

[/ QUOTE ]

Ik was net bij de dealer (zie ook dit epistel ) en ik heb daar direct een Superb unit besteld. Komt idd op 58 euro, en volgens de monteurs kon het één op één worden overgestekkerd. /forum/images/graemlins/473.gif
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik zie zo'n binnenverlichting ook wel zitten eigenlijk, zeker voor dat geld. Ik zit me alleen even af te vragen of ik nu beige of grijs moet bestellen.. Als ik het zo op die fotos bekijk, denk ik dat de standaard kleur voor de O2 beige is, klopt dat?

(Ben een klein beetje kleurenblind, dus ik heb wat moeite om de verschillen in kleur te herkennen /forum/images/graemlins/smile.gif )

[/ QUOTE ]

Standaard is perlgrau (parelgrijs). Als je een beige interieur hebt heb je een Ivory nodig.
 
Zo. Ik heb zo'n beetje de alleenheerschappij over de laatste posts in deze thread /forum/images/graemlins/smile.gif

@higgy:

Ik heb inmiddels mn Superb unit, en ik kan alvast bevestigen dat die niet plug en play is /forum/images/graemlins/crazy.gif

De O2 heeft standaard een 3-aderige stekker, waar de Superb/w8 een 6 aderige heeft.

Op internet zie je plenty handleidingen hoe zo'n ding te maken, maar daar heb ik niet zo'n zin in. Op ebay zie je er inderdaad ook genoeg, maar ik heb Jan Morgenthum van ichwillautoteile.de gemaild met de vraag of hij zijn 'adaptorset' die hij bij de w8 unit levert ook los wil verkopen.

Kan nooit duur zijn, aangezien de adaptor + unit 40 euri kost. Uiteraard hou ik jullie op de hoogte!

UPDATE: *oei*, nu zie ik ineens HIER (www.zentveldt.nl)

Dat zij ze ook verkopen:

Binnenverlichting W8 € 37.78

Inbouwframe € 1.11 3B0867599A

Aansluitset € 5.44 ( Prijs Incl. BTW )
bestaat uit
- 2x kabel 000979131
- platcontacthuis 3b0972706


Prijzen incl. btw
 

higgy

Forumguru
@Junglemeister: was ik al bang voor...

Frame: is mij alleen onduidelijk waar dat frame voor is. Dat zal wel niet nodig zijn bij de O2.
 

Frankie

Actief lid
mooi mooi mooi... dat gaat 'm dus worden, ook voor mij... maarrrrrrr, wel rooie lampjes, niet ? /forum/images/graemlins/crazy.gif Nu wil ik toch de groene versie. Dus dat wordt een bezoekje aan de Skoda dealer, niet !? Als ze hem op ie VW site voor net geen 40 aanbieden mag dat bij Skoda toch niet veel duurder zijn, wel..?? zucht, wat een problemen /forum/images/graemlins/smirk.gif

goeie link wel, thanks !!!!
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
ik heb Jan Morgenthum van ichwillautoteile.de gemaild met de vraag of hij zijn 'adaptorset' die hij bij de w8 unit levert ook los wil verkopen.

[/ QUOTE ]

En dat wil hij inderdaad. €6,00 voor het setje, €1,90 voor het opsturen. Daarvoor rij ik niet naar Duisburg.

Omdat Zentveldt slechts een 6-polige stekker verkoopt, en niet een aansluitset heb ik de order bij Jan geplaatst.
 
Bovenaan Onderaan