W8 / Superb-verlichting

higgy

Forumguru
Op het gevaar af een dubbel draadje te starten (kon het onderwerp niet vinden... /forum/images/graemlins/blush.gif ):
ik wil een W8 oftewel Superb binnenverlichting monteren in m'n O2. Wie weet het typenummer (beige!) en prijs bij de dealer?
 

Frankie

Actief lid
ah ja, mijn collega heeft dat in zijn Golf 5... Dat wil ik ook wel... past het SuperB deel dan zomaar in de uitsparing in de O2 ? If yes, kun je dan niet het beste bij je dealer dat onderdeel bestellen ? Als je weet hoe en wat en hoeveel ben ik wel benieuwd..
 

higgy

Forumguru
Ben d'r mee bezig en ja, schijnt gewoon te passen...
Wel 1 draad via A-zuil extra trekken.
 

elcocheSKODA

Actief lid
Op de volgende site staat een beschrijving ( wel in het Duits):
Inbouw W8 licht

Succes.

P.S. Bij de W8 gaat het om rode schakelaars, bij het licht van de SuperB om groen, als ik goed geinformeerd ben.
 

Frankie

Actief lid
Maarre, dan moet er dus nog groen licht in ? in deze zet althans. Of heeft de SuperB deze set ook maar dan met groen licht ? Hoe weet je zeker dat de leds in juist richting schijnen. Zal niet veel afwijken, maar toch.. Ik ga maandag eens met de dealer bellen wat een SuperB deel kost..

Heb net je tweede berichtje gelezen en link bekeken. Da's inderdaad wel handig al die aanwijzingen. Maar hebben de VAG auto's dan ook van die lampjes in de spiegel ? In de Skoda spiegel zitten die volgens mij toch niet.
 

higgy

Forumguru
@Elcoche: 2 perfecte links!
Ik ga hem bestellen, via V-car of rechtstreeks in Duitsland.
Wat tips aangezien ik me redelijk in heb gelezen:
- wat ik kan herleiden zijn de leds ook bij een Superb rood. De meningen zijn hierover nogal verdeeld: ik heb Wim van V-Car gevraagd dit uit te zoeken. Antwoord volgt.
- je leest in veel inbouwbeschrijvingen dat er een extra draad langs de a-stijl getrokken moet worden. In de Duitse beschrijving die Elcoche net postte, lees ik dat dat niet hoeft als je een automatisch dimmende binnenspiegel hebt. Hoezee.
 

elcocheSKODA

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
wat ik kan herleiden zijn de leds ook bij een Superb rood. De meningen zijn hierover nogal verdeeld: ik heb Wim van V-Car gevraagd dit uit te zoeken. Antwoord volgt.

[/ QUOTE ]
Welke kleur de led's hebben weet ik niet, wel zijn de knoppen van de Superb "Skoda" groen verlicht i.p.v. "Volkswagen" rood verlicht zoals bij de W8 versie.

By the way. Op E-bay zijn ook veel W8 lampen te koop !!
 

Frankie

Actief lid
Dan ga ik toch maar een Superb onderdeel bestellen bij de dealer (mits niet te duur). Heb net ff in mijn auto gekeken en ik zie onder de spiegel wel degelijk twee rondjes welke in een iets andere mal geheid open zijn. Jammer dat dan weer net niet kan... Vraag me ook af hoe het rode licht staat in de O2. Misschien maar eens 's avonds aankloppen bij de dealer /forum/images/graemlins/smile.gif
 
Ik heb nog een folder boven water getoverd van een Superb
Daar worden deze verlichting aangeduid als "catvision"
De leds staan rood afgebeeld. De overige knopjes zijn groen!
 

Frankie

Actief lid
@Luciano. Staat in die folder ook dat er lampkes in de spiegel zitten ? Dus in totaal 4 !? thanks...
 
hoi kun je op ebay duitsland voor een beetje wisselgeld kopen !!!

gr

een tevreden superb rijder zou je ook moeten doen hoef je het ook niet extra te kopen

gr

/forum/images/graemlins/cool.gif
 
@Frankie,

Ik heb even een fotootje gemaakt van de afbeelding in de folder. Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Nee, van lampjes in de spiegel wordt niet gesproken
 

Bijlagen

  • 20839-IMG_1139 klein.jpg
    20839-IMG_1139 klein.jpg
    44,3 KB · Weergaven: 140

RSTDI

Actief lid
Zie hier W8 van VW plus led van RS components half uurtje werk en klaar is SuperB.
Bij montage in hemel zitten bij de schuifdak uitvoering nog wat probleempjes.
Sorry voor de slecht foto.
 

Bijlagen

  • 20887-P2192181.JPG
    20887-P2192181.JPG
    61,8 KB · Weergaven: 147
Bovenaan Onderaan