VW Golf GTI 2010

sitechris

Donateur
Hangt denk ik ook af van persoonlijke smaak. Een full milltek of een akrapovic klinkt ook heel bruut, maar persoonlijk vind ik die wel een klein beetje te bassig/brommerig. Mijn uitlaat trompettert wat meer, vind ik persoonlijk wel leuk. Ik ga het hier in ieder geval bij laten. Ben ganz zufrieden.
 

LT83

Forumguru
lekker geluidje hoor, al vind ik persoonlijk het geluid van de carbonio niet echt puur klinken bij die eerste acceleratie.
 

LT83

Forumguru
Toen ik bij jou in de auto zat vond ik het ook wel een mooi geluid moet ik eerlijk zeggen, maar als ik het nu van buiten de auto hoor vind ik het
een beetje "gemaakt" klinken
 

sitechris

Donateur
Binnen de auto is de sound best vergelijkbaar, alleen iets meer bas en iets luider. Overigens bij normaal rijden heb je geen verschil, alleen als je gas gaat geven of hogere toeren draait merk je verschil met de resonated die ik hiervoor had. Buiten de auto duidelijk luider. Voorheen had ik in de tunnels geen echo, nu wel. Dat is grootste verschil.
 

LT83

Forumguru
Het gaat mij niet om het totale geluid, maar meer om het geluid van de carbonio in dat eerste stukje, een soort van aanzuiggeluid.
 

sitechris

Donateur
Ik was ook verrast dat je dit buiten nogal sterk hoort. Binnen is dat veel minder sterk. De vorige keer dat jij in mijn auto hebt gereden zat diezelfde Carbonio er namelijk ook al in, daar is qua geluid niets aan veranderd.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Zo krijgen we en passant een aardig doorkijkje in de stereotyperende denkwijzen van deze en gene.
De man van het filmpje zal in elk geval wel geen Seat leon rijden.
 

Rosinfield

† In Memoriam
ik begreep wel dat het slechts scherts was natuurlijk, evenals de Leon-bashing, maar neem mij alsjeblieft niet al te serieus beste Luuk, daar is geen beginnen aan.
 

sitechris

Donateur
Yep, maar inmiddels ook al in 3 en 4. Idealiter leg ik een Sachs koppeling erin, maar ik ga vrij snel op vakantie en de tijd ontbreekt. Dus toch maar (met tegenzin) besloten om gewoon nieuwe koppeling bij VW dealer erin te leggen. Ik moet wel op vakantie kunnen volgende week :(
 
Bovenaan Onderaan