VW Golf GTI 2010

sitechris

Donateur
@VJ: verstand zegt houden, maar emotie zegt tzt toch echt wel een keer dat het tijd is voor wat nieuws. En ongetwijfeld juich ik ook heel hard en ben ik euforisch als ik in een 335i ga knallen. Dan hemel ik die weer op. Zo werkt dat bij je eigen auto ;)
 

___JC___

Forumguru
Uiteraard is het zo dat wat je hebt altijd het beste is. Maar ik als niet Golf GTI rijder zie wel twee grote nadelen aan de auto. Het petjesimago en het aandrijfconcept. Ik denk dat een dikke Z4 of 3 serie ook wel weer gaat bevallen hoor Chris.
 

Noord26

Forumguru
Een maat van mij is op zoek naar een GTI in vergelijkbare vorm. Enige concurrent is nog een Mazda 3 MPS. Het moet een combi van praktisch, tamelijk comfortabel en toch snel worden. Hij stuitte op je review bij autoweek. Dat is niet dezelfde dacht ik eerst, omdat die review model 2011 aan op geeft- maar dat is wel jou gebakje. Modeljaar 2011, bouwjaar 2010 neem ik aan dan?
 

sitechris

Donateur
Nee, bouwjaar 2011 en modeljaar 2011. De titel van dit topic was vanwege een proefrit die ik maakte, medio 2010. Helaas kan ik de titel van dit topic niet zelf aanpassen, dus laat ik het zo maar even staan.

Mbt de MPS.....dat is de koning van torque steer. Die auto kan het vermogen echt niet kwijt. Imo de minst aantrekkelijke hot-hatch op de markt, ook het interieur is net niet in vergelijking met de Europese modellen.
 

LT83

Forumguru
Onderhandelen Chris.........een potentiele koper dus! Een reel bedrag voor de GTI en dan een gechipte 335i coupe voor de deur ;)
 

sitechris

Donateur
Hij kan altijd contact met me opnemen als hij echt geïnteresseerd is. Stuur maar een PM. En voor volgend jaar geldt hetzelfde :)
 
Bovenaan Onderaan