Vraag over Olie gebruik bij Yeti Outdoor 1.8 TSI 4x4

Rob1.8TSI

Forumguru
Helaas durf ik dat niet meer, mijn garage heeft mij dat ook afgeraden.
Heb daarstraks van Hartog een bericht gekregen dat ze de auto woensdag komen ophalen met een ambulance
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Octavia32

Forumguru
Met onze yeti had ik met betrekking tot de dsg afgesproken dat als er wat was met de DSG 7 dat ze hem naar TVS zouden brengen en dat hebben ze ook gedaan aangezien ik na aankoop destijds mijn huis niet heb gehaald
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Octavia32

Forumguru
Heel veel succes straks, ik hoop dat het niet erger is dan voorgesteld.
Mijn tip laat hem tunen als je er 3000km mee gereden hebt evenals de dsg (als je die hebt) krijg je 220pk en 350nm voor terug.

Je krijgt er een fantastische auto voor terug waar je nog jaren de sleurhut mee de berg op kan trekken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rob1.8TSI

Forumguru
Ha @Octavia32 bedankt voor je opbeurende woorden
Hij wordt inderdaad motorisch gezien weer bijna nieuw, ik hoop inderdaad dat er geen grote schade is aangericht!
De chiptuning zit bij de prijs in!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rob1.8TSI

Forumguru
Gelukkig niet Ed, de sleurhut staat mooi in zijn winterstalling.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

0ri0n88

Forumguru
Balen zeg, kon er ook nog wel bij....
Succes met de afhandeling en als de extra paardjes erbij zitten word het helemaal feest. :jaja:
 

CDK

Forumguru
Ai ai ai ik duim voor je dat het motorisch meevalt en dat er nog iets, nee dat álles nog te redden is!!
Spijtig dat je je bericht niet een paar weken eerder hebt gepost :cry: dan hadden we je eerder kunnen waarschuwen :nailbiting:
 

EdK

Forumguru
Ed is allergisch voor het automatische onderschrift wat Tapatalk plaatst ;)
Allergisch is een groot woord , maar vind het zeer irritant als er vaak enkele woorden als een antwoord staan en dat er dan meteen onder een hele zin staat van welk toestel je hebt en dat je een programma gebruikt.....
Kijk als het nu een smartfeun of App forum is.....
 

Rob1.8TSI

Forumguru
Wat raar, ik had toch altijd mijn nummerbord en benzine verbruik daar staan!!
Ik zie trouwens bij niemand meer een onderschrift!
 
Bovenaan Onderaan