Vraag over Olie gebruik bij Yeti Outdoor 1.8 TSI 4x4

EdK

Forumguru
Ach het zal slikken zijn als je het bedrag moet betalen, maar vanuit je ooghoek zie je dan Yetje wel al staan dan.
En moet maar zo denken, je hebt straks een 1,8 die zo goed in elkaar zit dat VAG er jalourse op is...
Enne die voorraad olie die je had ingeslagen, die kun je alvast hier te koop zetten....
Verdien je vast wat terug....:pardon:
 

0ri0n88

Forumguru
Vond 290 ook al als weinig klinken,maar als je ermee adverteerd zou ik idd ook denken waarom dan 900 en even vragen hoe of wat.
Keurige uitleg denk ik zo.
Afwachten tot die klaar is en dan heb je weer een topwagen!
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
ach het kost wel ff een zak geld, maar je hebt straks weer een puike auto, koppeling komt misschien nog eens en de remmen?? motorisch is de auto straks beter als nieuw en daarbij heb je straks ook nog eens een auto die aanzienlijk vlotter is, Pedro weet wel hoe hij zo'n blok moet afstellen ;)
 

EdK

Forumguru
Ach het is mooi weer om hem in te rijden
Zaterdag winterbanden erom heen en lekker in de sneeuw darren....:D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Rob1.8TSI

Forumguru
Helaas Ed,
ik mag morgenavond met de personeelsvereniging van het werk van mijn vrouw mee naar de kerstmarkt in Londen.
Om 23.15 de bus in, zaterdagmorgen 8.00 uur in Londen, zaterdagavond om 21.00 uur weer de bus in en naar huis, waar we zondagmorgen om 7.00 uur weer aankomen. Gezellig toch

Kan niet eens van mijn "nieuwe" Yeti genieten
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Ik wens je weer heel veel plezierige kilometers toe en houd ons maar op de hoogte van je ervaringen en olieverbruik.
 

EdK

Forumguru
Gezellig toch
Ik zou spontaan ziek zijn.... doodziek...
Ach schat ga alsjeblieft mee ik red me wel , ga lekker genieten in Londen....
En als ze dan weg is dan heerlijk genieten van me vernieuwde torretje in de Yeti...
En dan zondag om 8 uur , schat ga je mee een ritje maken ???
 

Rob1.8TSI

Forumguru
Gedeelte van mijn onderdelen, ohw nee, de onderdelen van de auto, die zijn vervangen. Klep inderdaad helemaal verbrand. De stukjes zitten ingebrand op de zuiger!
caab5a6b567985de2dd6764f03a6e284.jpg
6d94826ea3bc41efc64af2d39fd1ccda.jpg
42317681f2f41282f9a1a5943d237eb8.jpg
 

Rob1.8TSI

Forumguru
Allergisch is een groot woord , maar vind het zeer irritant als er vaak enkele woorden als een antwoord staan en dat er dan meteen onder een hele zin staat van welk toestel je hebt en dat je een programma gebruikt.....
Kijk als het nu een smartfeun of App forum is.....

Ed, ik zie nu dat jij standaard: Verzonden vanaf me laptop met Windows 10 onder je berichten hebt staan.
Waarom mag jij dat wel?? :yeehaa:
 

Rob1.8TSI

Forumguru
Jazeker @0ri0n88, hoe loopt geweldig, ben een zeer tevreden mens.

Alleen is er waarschijnlijk een slangetje los geschoten van de koplamp sproeier.
Onderweg terug van Alkmaar een paar maal gesproeid, ineens was het reservoir leeg.
Thuis bijgevuld en de vloeistof liep er aan de onderzijde weer even snel uit.
Nu heb ik in een ander draadje gezien dat je vrij gemakkelijk de koplampunit kunt verwijderen,
ik hoop dat dat bij mijn Yeti ook zo is.
Ik mag het ook op kosten van Hartog laten maken,maar wil het dus eerst eens zelf proberen ;)
 
Bovenaan Onderaan