Voorstellen TimT

turboturbo

Forumguru
Welkom terug.
Leuk dat je het oude topic weer gebruikt.
Inderdaad. En klein beetje verwarrend; ik dacht te lezen dat je net een A3 hebt gekocht en wat spullen voor een O1 over hebt.
Las ik ik de datum beter en ging in m’n geheugen graven! Herinnerde ik me langzaam de speakers en de knipperlamp die ik van je overnam destijds :)
 
  • Leuk
Waarderingen: TimT

TimT

Forumguru
Inderdaad. En klein beetje verwarrend; ik dacht te lezen dat je net een A3 hebt gekocht en wat spullen voor een O1 over hebt.
Las ik ik de datum beter en ging in m’n geheugen graven! Herinnerde ik me langzaam de speakers en de knipperlamp die ik van je overnam destijds :)

Haha ja klopt! Heb bijna 4 jaar in de Audi gestuurd, moet zeggen dat ik hem met moeite achter heb gelaten bij de garage waar ik hem ingeruild heb.. was een heerlijke rijders auto, vooral afgelopen jaar in de Alpen!

Maar alle luxe op deze maakt een hoop goed en ik ben helemaal weg van de kleur! Nu nog hopen op een mooie actie bij TVS engineering
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

TimT

Forumguru
Ik heb gisteren met @eriktv al gezellig de auto even grondig gewassen met de twee emmer techniek.

Samen nog even alle features van de auto doorgelopen en ik kwam op 2 vragen uit.

1. Het lampje van de voetenverlichting bij de bijrijder is stuk, we kwamen er niet helemaal uit hoe die unit eruit gewipt moet worden. Iemand daar een beschrijving van?

2. Ik heb een IPhone 7 en wilde Apple CarPlay gebruiken. Nu zijn we er achter hoe je dit kan activeren, verbinden met de kabel in de USB poort. Maar dan herkent mijn telefoon de auto wel maar het scherm blijft lang op zwart. Wat moet ik dan doen? Langer wachten of een andere speciale handeling?

Alvast bedankt!
 

Erik_NL

Forumguru
Moi Tim,
welkom terug
Je winterwielen zijn dusver, en wellicht voor het laatst, nuttig geweest op de Fabia HB 1.4 16V (a.s. gezinsuitbreiding leidt tot behoefte aan drie Isofix plaatsen achterin).
Een Yeti is er helaas niet gekomen a.g.v. de Citigo
 
  • Leuk
Waarderingen: TimT

VAG-man

Forumguru
Bedankt allemaal! @Mill88 inmiddels ex provinciegenoot.. Nu in Drenthe. Ik heb het even aangepast!

Ik ben geboren en getogen Drent, maar in je profiel geef je aan dat je in Groningen woont. De laatste keer dat ik in Drenthe kwam hadden ze Groningen nog niet geconfisqueerd.
 
  • Leuk
Waarderingen: TimT

TimT

Forumguru
Bedankt allemaal!

Ik zal binnenkort even een update doen met alle aanpassingen welke ik tot nu toe aan de auto heb gedaan. Op dit moment sta ik in dubio. Dat ik de auto laat chippen is voor mij zeker, alleen waar is voor mij nog even de vraag.

Ik heb zeer goede ervaringen met TVS Engineering, zij kunnen de auto stage 2 chippen naar 155/160 pk en 336 NM koppel. De prijs is redelijk +/- 550. Via enkele collega's heb ik ook goede zaken gehoord over Van Vught in Marum. Echter daar gaat de auto naar 140 PK. Maar qua prijs dan ook een stuk voordeliger. Wat zouden jullie adviseren?
 

MaxN

Donateur
Keuzes, het scheelt dat je geen DSG hebt, die zou anders ook aangepast moeten worden bij tuning, maar dat is in jou geval niet nodig. VVT is idd een goede tuner voor diesels.
 
Bovenaan Onderaan