Verkeerde auto geleverd!

Maarten

Forumguru
Misschien is dat het juist: Je moet in moeilijke tijden meer moeite doen om te verkopen. Maar jullie zijn dat punt al gepasseerd, je hebt al gekocht. Dus snel produceren als extra geste hoeft voor jullie niet meer.

Ben ik gedeeltelijk met je eens. Van de andere kant is het natuurlijk wel zo dat het geen goede reclame is. Ook nadat ik de auto gekocht heb niet. Je praat er veel over tegen andere mensen, schrijft er over op het forum enzovoorts.
Het zou betere reclame zijn als ik kon zeggen en schrijven dat de fabriek zo zijn best heeft gedaan dat ik binnen vier weken alsnog mijn bestelde auto heb.

Nu duurt het maanden...
 
Ben ik gedeeltelijk met je eens. Van de andere kant is het natuurlijk wel zo dat het geen goede reclame is. Ook nadat ik de auto gekocht heb niet. Je praat er veel over tegen andere mensen, schrijft er over op het forum enzovoorts.
Het zou betere reclame zijn als ik kon zeggen en schrijven dat de fabriek zo zijn best heeft gedaan dat ik binnen vier weken alsnog mijn bestelde auto heb.

Nu duurt het maanden...
Helemaal eens, vind het ook korte termijn gedachte.
 

Fabia

† In Memoriam
Helemaal mee eens. Ik heb bij de klantenservice van Fedex gewerkt en juist het oplossen van een probleem heeft de hoogste prioriteit. Fouten worden helaas gemaakt maar geef de klant het gevoel dat je alles doet om hem te helpen. Juist al je het goed voor hem oplost verstuurd íe de volgende keer weer een pakketje via Fedex.
 

Maarten

Forumguru
Precies Fabia. Mijn idee.
Dit gevoel heeft mijn dealer in ieder geval wel bij mij opgeroepen. De volgende auto weer bij hun! Zij hebben zich prima ingezet voor mijn belangen en hebben mij nimmer het gevoel gegeven me in de kou te hebben laten staan.
 

EdK

Forumguru
Wie werkt maakt fouten , en als je geen fouten maakt dan werk je niet !

Maar er zijn 300 gedupeerden vertel je ons , maar heb je al personen kunnen traceren die in het zelfde Skoda bootje zitten als jij ??

Mooiste is dat alle 300 boven water komen en dan een mail van ongenoegen sturen naar de Skoda !

Maar hoe zit het verhaal nu met je bestaande Fabia ?? Blijf je dezelfde prijs vangen voor deze wagen ? Want er komen welliswaar een stuk meer kilometers op die teller bij dan voorraf gedacht is !

Kan een dealer die claim bij de importeur neerleggen ?

Maar buiten kijf staat dat de dealer recht achter je heeft gestaan in deze vergissing en dit verdiend zeker een pluim
 

Maarten

Forumguru
Wie werkt maakt fouten , en als je geen fouten maakt dan werk je niet !

Maar er zijn 300 gedupeerden vertel je ons , maar heb je al personen kunnen traceren die in het zelfde Skoda bootje zitten als jij ??

Mooiste is dat alle 300 boven water komen en dan een mail van ongenoegen sturen naar de Skoda !

Maar hoe zit het verhaal nu met je bestaande Fabia ?? Blijf je dezelfde prijs vangen voor deze wagen ? Want er komen welliswaar een stuk meer kilometers op die teller bij dan voorraf gedacht is !

Kan een dealer die claim bij de importeur neerleggen ?

Maar buiten kijf staat dat de dealer recht achter je heeft gestaan in deze vergissing en dit verdiend zeker een pluim

Die 300 gedupeerden zijn waarschijnlijk niet alleen in Nederland. Ik ken geen andere gedupeerden.

Mijn huidige Fabia staat nog te koop. Verkoop ik hem niet particulier, dan ruil ik hem in voor de reeds afgesproken prijs. Daar veranderd niets aan.

De dealer moet zelfs bijdragen aan de fout van de fabriek! Het kost hen ook best wat geld!
 

cvegreen

Forumguru
Zou niet mogen zijn dat u garagehouder zijn deel in hun fout moet mee bekostigen . Het is zijn fout niet dat ze in het fabriek gemist hebben he. Dat vind ik serieus onrechtvaardig . Het is wel lief van je dealer dat jij hem niet hoeft te helpen op dat bedrag mee op te hoesten. Dikke pluim voor je dealer , nu mag jij hem ook niet in de steek laten vind ik en alles door die dealer te laten doen van onderhoud en herstellingen en zo. Hopelijk zo weinig mogelijk herstellingen natuurlijk he . Je mag wel reclame maken voor je dealer , klant tevredenheid draagt je dealer hoog in het vaandel , zoveel is duidelijk. Petje af voor je dealer :xyxthumbs:
 

Maarten

Forumguru
Zou niet mogen zijn dat u garagehouder zijn deel in hun fout moet mee bekostigen . Het is zijn fout niet dat ze in het fabriek gemist hebben he. Dat vind ik serieus onrechtvaardig . Het is wel lief van je dealer dat jij hem niet hoeft te helpen op dat bedrag mee op te hoesten. Dikke pluim voor je dealer , nu mag jij hem ook niet in de steek laten vind ik en alles door die dealer te laten doen van onderhoud en herstellingen en zo. Hopelijk zo weinig mogelijk herstellingen natuurlijk he . Je mag wel reclame maken voor je dealer , klant tevredenheid draagt je dealer hoog in het vaandel , zoveel is duidelijk. Petje af voor je dealer :xyxthumbs:

Mijn huidige Fabia is er ook in onderhoud. De nieuwe ook! Ik vond het ook vreemd dat de dealer een bijdrage moest leveren aan de nieuw te produceren Fabia. Vind het spijtig voor de dealer, maar dat is part of the job.

Niets dan lof over de dealer.
 

Maarten

Forumguru
Vanmorgen nog even bij de dealer geweest. Even wat nagepraat over de hele gang van zaken.

Productie in week 14 staat vast. Deze week worden alle 300 verkeerd geproduceerde auto's opnieuw gemaakt. Aflevering ongeveer twee weken later.
Nog even doorbijten dus.
 

Maarten

Forumguru
Volgende week gaat het gebeuren...week 14!

Daarna kan ik echt af gaan tellen (en duimen voor de goede uitvoering)
 

Bothje

Heel gewoon lid
Volgende week gaat het gebeuren...week 14!

Daarna kan ik echt af gaan tellen (en duimen voor de goede uitvoering)
Niet te veel op de nagels bijten :722: en gewoon lekker slapen.
Deze keer wordt alles zeker drie maal driedubbel gecontroleerd neem ik aan, er zal vast helemaal niets mis mee zijn deze keer :1761:
 
Deze week worden alle 300 verkeerd geproduceerde auto's opnieuw gemaakt. Aflevering ongeveer twee weken later.

Hmm., zou dat ermee te maken hebben dat mijn O2 (besteld in december) die stond voor week 12 nu ineens pas in week 17 geleverd wordt, acht ja 'k zit pas 20.000Km over m'n lease contract heen....
 

Maarten

Forumguru
Hmm., zou dat ermee te maken hebben dat mijn O2 (besteld in december) die stond voor week 12 nu ineens pas in week 17 geleverd wordt, acht ja 'k zit pas 20.000Km over m'n lease contract heen....

Je zou het eens aan je dealer kunnen vragen! Ik verbaas me er nog steeds over dat ik de enige ben op dit forum die tegen deze fout aan is gelopen.
 

Maarten

Forumguru
Zojuist van de dealer te horen gekregen dat de auto geproduceerd is.
Nog twee weken aftellen en dat zou de auto afgeleverd moeten worden.
Nu duimen en hopen dat het de auto is zoals ik hem besteld heb!
 

Hetzer

Forumguru
Zojuist van de dealer te horen gekregen dat de auto geproduceerd is.
Nog twee weken aftellen en dat zou de auto afgeleverd moeten worden.
Nu duimen en hopen dat het de auto is zoals ik hem besteld heb!

ik leef met je mee, ik hoop voor jouw op een snelle en vooral goede aflevering!!!!!
 

Maarten

Forumguru
Het is heel raar, maar ik vind het gewoon spannend. Ik hoop zo dat alles nu wel klopt. Het is nu toch een auto geworden waar men speciaal de productielijn voor aan heeft moeten passen. Ik hoop dat de technicus die de computer in heeft moeten stellen nu niet dronken was of zo...

Ik kreeg van de dealer een mooi overzicht van de bestelling. Zie bijlage.
 

Bijlagen

  • detailinfo productie.JPG
    detailinfo productie.JPG
    37,5 KB · Weergaven: 68
Bovenaan Onderaan