Verkeerde auto geleverd!

Maarten

Forumguru
Nou, mijn hartritme is weer op normaal niveau! :yeah:
Ik ben bij de dealer geweest en het is de bestelde auto! *zucht*

Blij en opgelucht meteen de eerste foto's gemaakt. :1761:

Hier komen ze...
 

Bijlagen

  • IMG_2090.jpg
    IMG_2090.jpg
    95,6 KB · Weergaven: 68
  • IMG_2091.jpg
    IMG_2091.jpg
    93,9 KB · Weergaven: 60
  • IMG_2092.jpg
    IMG_2092.jpg
    94,4 KB · Weergaven: 35
  • IMG_2096.jpg
    IMG_2096.jpg
    87,8 KB · Weergaven: 64
  • IMG_2097.jpg
    IMG_2097.jpg
    87,6 KB · Weergaven: 60
mistlampen standaard? niet verkeerd? Maxidit is toch wel erg mooi en die donkere ruitjes ook. De mijne word ook zo alleen zonder extra optie.. ziet er wel heel gaaf uit! hooR!

TOp
 
Trouwens er zitten toch ook:
Halogeen projector koplampen staat in de folder.. Die zie ik op de foto niet terugt?
aan de andere kant, mistlampen zitten er wel op en die staan niet in defolder>?

 

Maarten

Forumguru
Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat deze auto 'speciaal' geproduceerd is door eerdere fout bij de fabriek.
Ze hebben de lijn aangepast om die 300 auto's die men verkeerd had gemaakt toch nog te produceren.
Het beestje moet een naam hebben, maar voldoet niet aan die naam.
Het is wel de auto zoals in eerste instantie besteld.

Overigens zal de auto eind volgende week afgeleverd worden.
 
:24:eek:ke, zou het daarmee te maken hebben? dan zouden andere business lines er dus nog iets anders uitzien?? of zou de folder niet kloppen?
 

MK74

Lid
Inderdaad een mooie bak! En nu zie je 'm staan, en moet je nog een week wachten... dat lijkt mij het ergste.
 

Hetzer

Forumguru
Trouwens er zitten toch ook:
Halogeen projector koplampen staat in de folder.. Die zie ik op de foto niet terugt?
aan de andere kant, mistlampen zitten er wel op en die staan niet in defolder>?


mistlampen zijn standaard vanaf de Ambiente/Ambition..

mooie auto zo'n custom-made F-2 , veel plezier er mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!, wel jammer dat je nu ook nog tot volgende week moet wachten, kon het niet eerder?
 
mistlampen staan niet in de folder, van de businessline. zie autoinbedrijf.nl en dan skoda.. maar zijn het dan de opties van de ambition + greenline+ extra ambition business line?
 

Hetzer

Forumguru
mistlampen staan niet in de folder, van de businessline. zie autoinbedrijf.nl en dan skoda.. maar zijn het dan de opties van de ambition + greenline+ extra ambition business line?

BL en Greenline zijn pakketten die bovenop de Ambition komen
 

Maarten

Forumguru
mooie auto zo'n custom-made F-2 , veel plezier er mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!, wel jammer dat je nu ook nog tot volgende week moet wachten, kon het niet eerder?

Nee. Helaas kon het niet eerder. Ik had wel gevraagd of het eerder kon, maar ze doen schijnbaar goede zaken!
 

EdK

Forumguru
Nee. Helaas kon het niet eerder. Ik had wel gevraagd of het eerder kon, maar ze doen schijnbaar goede zaken!

Na alle ellende die je in de afgelopen weken maanden hebt gehad en hier verteld hebt valt me 1 ding tegen .....

Zo goed als de dealer zijn best heeft gedaan voor je de afgelopen tijd ( uit je woorden op te maken ) dat hij je niet even voortrekt tov de anderen met de aflevering !
Als de dealer zich echt van zijn goede kant had laten zien dan had eventueel de directeur zelf een paar uur gaan overwerken om jou zonder verder wachten in je auto te laten rijden !

Maar affijn het klopt nu allemaal dus dit kun je er nog wel bij hebben lijkt me !

Succes met de eerste Kilometers en geniet ervan !
 
Bovenaan Onderaan